Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare skryte litt av den gode ATC-dekningen siste uke i Norge og da særlig Gardermoen og Oslo CTR. Trodde ikke mine egne øyne når jeg bestemte meg for å ta en sen kveldstur: ENGM_DEL, ENGM_GND, ENGM_TWR, ENGM_APP og OSLO_CTR online!! Og i går kveld til og med director :) Og slik har det bare fortsatt utover uka. I dag har jeg desverre ikke mulighet til å fly, men dette er skikkelig positivt og jeg tror det kanskje vil få folk til å fly mer. Applaus til dere ATC`s.

Skrevet

Ja det er godt å være tilbake igjen i ATC stolen, fått en bra guts til å fortsette nå etter et langt opphold. Jeg for min del prøver å bemanne ATC fra 16 - 20 torsdag, fredag og Lørdag, da jeg endelig har huset for meg selv de timene (madammen ute av huset, hehe), så da kan man kose seg i fred :/:)

Skrevet

Vil også gi alle ATC som har vært på Gardemoen kjemperos for måten de har tatt imot meg på.

Ikke enkel å være ny å kaste seg ut i dette, men med sånne hjelpsomme ATC`er som det har vært denne uken...!!

Tusen takk for all hjelp jeg har fått :)

Skrevet

Hei!

Det er faktisk virkelig gøy å være en "gjeng" som bemanner f.eks. ENGM. Man ser resultater med en gang - det popper opp fly over alt ;) Når det er mange fly, da er det virkelig gøy å sitte som ATC.

Tror nok ENGM vil være godt bemannet fremover også.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...