Skrevet 31. januar 2008 16 år Flott serie og herlig modell av Citation. BTW første gang jeg har sett DAT, SAS MD80 og KLM parkert på innlandsterminalen på Sola. :crazy:
Skrevet 31. januar 2008 16 år Forfatter Takk for kommentar. Jeg bruker Ultimate Traffic.Kan jeg gjøre noe der for å endre dette eller er det afcad fila som må endres?
Skrevet 1. februar 2008 16 år Forfatter Ja det må eg seie; Virkelig flotte bilder av et meget flott fly Takker og bukker :grin:
Skrevet 3. februar 2008 16 år Er snart ferdig med texturene til Eaglesoft'n i Sundt Air farger (fargene og logo tilhører egentlig Sundts Cessna Citation XLS med reg.nr. LN-XLS. Flyene er jo ganske like, men horisontalstabilisatoren på XLS'en sitter lavere. Jeg har derfor ikke tenkt å laste den opp på FlightSim.no. Tror heller ikke det er så mange av oss her som har denne fuglen. Du kan se den her på http://sundtair.com/index.php?struct=48id=8&lang=en. Men er du interessert, kan jeg sende deg texturene når den er ferdig.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.