Christer Havnø Skrevet 13. september 2001 Skrevet 13. september 2001 Jeg fikk sjokk da jeg skrudde på tv'en og så det som hadde skjedd.... Denne handlingen som er begått er så klart 100% uakseptabel... Jeg vil uttrykke min avsky mott disse handlingene. Og jeg vil at alle sammen skal sitte i ro 1 minutt når dere leser dette... Jeg kondolerer til alle sammen som hadde bekjente i de aktuelle stedene. Gud velsigne alle de som fikk en så brå slutt på livet! Siter
Gjest Skrevet 13. september 2001 Skrevet 13. september 2001 Ble holdt 1 minutts stillhet over hele landet kl. 12 i dag, skole klokker ringte. Tre minutters stillhet i morgen på den offisielle sørgedagen for USA bombingen for Norge kl 12. At noen kan gjøre noe slikt..... Rune Valestrand Siter
Joakim Brestrup Skrevet 13. september 2001 Skrevet 13. september 2001 Enig i at forumet ikke skal brukes til politikk, men må si at jeg er temmelig overrasket over dobbeltmoralen her: De uskyldige som hver dag dør/undertrykkes pga. USA's politikk, har aldri påvirket flightsimmere... Siter
Einar Bendigtsen Skrevet 13. september 2001 Skrevet 13. september 2001 Jeg kondolerer. For en tragisk hendelse..... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.