Jens-Ole Kjølberg Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Hei, Jeg kunne ikke dy meg for å lage en Norsk paint til alphasims fantastiske F-105D. Norge var en ivrig bruker av Republics mindre jagerbombere og fotorekognoserings fly som F-84G og RF-84F, men Thunderchiefen var nok flere hakk over hva Norge hadde økonomi til (F-105D kan sammenlignes med dagens F-15E). Her kommer uansett en F-105D i merkene til 336 skv, "1966". Wingman er en USAFE Thud fra Bitburg AB. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 rakett med vinger!fine bilder Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. januar 2008 Premium Medlem Skrevet 29. januar 2008 :grin: :grin: :grin: Råbra Jens-Ole! Og jeg er enig i at denne modellen fortjener "fantastisk" i betegnelsen. Jeg flyr den fremdeles med nervene i høyspenn, og det ville neppe føles bedre om vi skulle fly i tett formasjon fullastet med bomber :grin: . Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.