Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Noen som la merke til SLEW knappen litt under flapsselectoren? Gaar utifra det er saann saa man kan jukse seg frem til banen? :grin:

Skrevet

Sjefs vogn, dette er state of the art tech. Men som steinar sier, b777 flotteste fly som finnes. Så begynner jeg og bli litt lei denne A380 nå... :grin:

Skrevet

saa ikke ut som de mest komfortable setene mtp hvor langt det er meningen at denne greia skal fly. Synes dreamliner, 777 og 747 topper denne

Skrevet

Kunne de ikke bare kalle denne slew knappen for "Y", som vi simmere gjør. Funker jo fint det!! Skal alltid finne på noe nytt disse flybyggerne...

Skrevet

Hvis du velger full screen så slutter den å bevege seg mot venstre av seg selv, bruk også scrollehjulet til å zoome.

Skrevet

Det fungerer ikke det heller, Knut. Jeg forsøkte full screen, men den beveger seg fortsatt etter noen sekunder.

Skrevet

Det er rart. Her står den stille hele tiden, til jeg flytter den selvfølgelig. :) Men bare i full screen. Ellers begynner den å gå mot venstre etter noen sekunder. Kan jo si det at jeg bruker IE.

Skrevet

Er ikke rart det, dette er en funksjon i Quicktime VR som gjør at du skal se at det er 360 grader ved innaktivitet. Jeg har lagt mange VR filmer gjennom tiden,den første for over 10 år siden om jeg ikke husker feil. Man kan også gjøre det samme med objekter, dvs du kan ta opp en pc og se på den, snurre den rundt etc....

Skrevet
Noen som la merke til SLEW knappen litt under flapsselectoren? Gaar utifra det er saann saa man kan jukse seg frem til banen? :grin:

Den spytter ut printerpapir fra printeren, så lenge man holder den inne. Ikke mer fancy enn det.

Hilsen T

Skrevet

Airbus er det råeste du finner på markedet i dag....teknologisk overkill....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …