Eirik Tjelta Skrevet 12. september 2001 Skrevet 12. september 2001 Det skal komme et programm om AirForce one på TV2 ikveld.. vet ikke om dette utgår eller ikke... Eirik Andre Tjelta Siter
Geir Ove Finstad Skrevet 12. september 2001 Skrevet 12. september 2001 Takk for tipset...Jeg sto faktisk 30 meter unna når det landet på gardermoen rnw 19R så dette skal jeg se,,,håper det sendes da. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Einar Kristiansen Skrevet 12. september 2001 Skrevet 12. september 2001 Joda,kan bekrefte at programmet går kl.22:05 i kveld [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] LN-EMK (HEAVY) Happy jumbo-fan..... [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Eirik Tjelta Skrevet 12. september 2001 Forfatter Skrevet 12. september 2001 kan igjen bekrefte at det gikk.. og det var et spuret program.... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Håvard Lund Skrevet 12. september 2001 Skrevet 12. september 2001 WOW så fantastisk bra filmet! Det var jo National Geographic som sto bak [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] da forventer jeg høy kvalitet, og det fikk jeg så det monnet i bøtter og spann. Glimrende personportrett av både presidenter og flyets historie. Et av de beste programmene jeg har sett på lenge. Håper de som ikke fikk sett det enten tok det opp eller får en reprise. Mvh Håvard Siter
Geir Ove Finstad Skrevet 12. september 2001 Skrevet 12. september 2001 Så enig så enig, meget bra... Siter
Jakob Jakobsen Skrevet 13. september 2001 Skrevet 13. september 2001 fint program det, men kan ikke forstå hvorfor de skal støv-tørke rullebanen før hver avgang [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Martin Enger Skrevet 13. september 2001 Skrevet 13. september 2001 Hei! Hvis det er noen her som tok det opp, hvor mye skal dere ha for å sende meg en kopi av dette programmet? Fikk dessverre ikke sett det [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Siter
Ivar Paulsen Skrevet 13. september 2001 Skrevet 13. september 2001 quote: Opprinnelig postet av Jakob Jakobsen: fint program det, men kan ikke forstå hvorfor de skal støv-tørke rullebanen før hver avgang [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Med tanke på alt som gjøres for å sikre presidenten, skulle det bare mangle om de ikke skulle sjekke rullebanen også. Lurer forresten på om de gjør det samme når de f.eks. etter et besøk, skal lette fra Beijing eller Moskva. Dokumentaren var meget god. AF1 er utvilsomt et vakkert syn. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.