Skrevet 28. januar 2008 16 år Sitter her med den nye pc`en min på skolen, men har oppstått et problem som jeg ikke klarer å løse. Jeg kan ikke skrive noen ting inne på programmet, har kjørt forskjellige tester, uten hell. Ser ut som om jeg mangler et program, noen som kjenner til det?
Skrevet 28. januar 2008 16 år Høyreklikk og se nederst i popup-menyen om du kan velge "Om..." eller et eller annet "Hjelp" eller lignende, der skal det stå hvilket program som brukes.
Skrevet 28. januar 2008 16 år I de fleste tilfeller hvor jeg har sett denne feilen skyldes det en ActiveX plugin som It's Learning bruker. Enten må denne lastes ned, eller så kan du endre teksteditor. Det siste gjør du ved å gå inn på "Mine Instillinger", og velger "Tilpass IT's Learning". Du skal da finne en rullegardin for valg av teksteditor litt ned på siden, der du velger noe annet enn ActiveX.
Skrevet 28. januar 2008 16 år Kan det vere "Flash player" som mangler? I så fall, kan du laste ned siste versjonen her: http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash Mvh Tommy
Skrevet 28. januar 2008 16 år Dette sier fylket mitt på It's Learning om problemet: Det er noen som får et rødt kryss i stedet for skrivefelt og verktøylinjer når de skal skrive i meldinger, notater og oppgaver. Det er fordi de ikke får kjørt ActiveX-editoren. Den enkleste løsningen: Gå inn på "Mine innstillinger" - "Tilpass it's learning", og endre "Velg teksteditor" til "Rich-text". Husk å lagre.
Skrevet 28. januar 2008 16 år Forfatter Dette sier fylket mitt på It's Learning om problemet: Det er noen som får et rødt kryss i stedet for skrivefelt og verktøylinjer når de skal skrive i meldinger' date=' notater og oppgaver. Det er fordi de ikke får kjørt ActiveX-editoren. Den enkleste løsningen: Gå inn på "Mine innstillinger" - "Tilpass it's learning", og endre "Velg teksteditor" til "Rich-text". Husk å lagre. [/quote'] Jess, det fikset problemet! Takker
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.