Knut Arne Nygård Skrevet 12. september 2001 Skrevet 12. september 2001 Eg har eit par spørsmål om terrorhandlinga i New York som eg håper ikkje blir tatt ille opp av nokon [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Er det mogleg at desse flya har fulgt normale fly/innflygnings trasear, og difor ikkje blitt oppfatta som truslar? I så fall er det vel ein del flyplassar i nærleiken med innflygingstrasear som gir lite tid frå evnt avvik i innflyging til krasjet inntraff ? Eg forstår at dette er eit ømtåleg emne her for tida, men eg håper nokon kan prøve å svare på dette. Siter
Jonas Nordhaug Skrevet 12. september 2001 Skrevet 12. september 2001 Jeg er ikke den som har mest peiling på dette, men jeg hørte på nyhetene at de så ut som om flyet var på vei til Newark før det plutselig gjorde en brå sving og krasjet i det ene WTC-tårnet. Siter
Timmy Brandt Skrevet 12. september 2001 Skrevet 12. september 2001 Hei Flyene som crasjet mot WTC var ikke på vei TIL Newark uten fra, og var på vei til San Fransisco http://www.cnn.com" TARGET=_blank>www.cnn.com regner med at ALT står der... Siter
Helge Jordal Skrevet 12. september 2001 Skrevet 12. september 2001 Det han sa var vel at det /saag ut/ som om flyet var paa vei til Newark rett foer det crashet, og derfor ikke saag ut til aa utgjoere noe trussel. De fleste vet nok allerede at det etter planen skulle til SF. Helge Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.