Skrevet 26. januar 2008 16 år Jeg sitter for tiden i smøla ungdomsråd og vi har i sammarbeid med et ungdomslag på smøla fått til et lantreff for ungdom!!! Dette er ikke bare for FS, men for alle spill! Det vil foregå på hopen på smøla fra kl 17:00 29.02.08 til 17:00 1.03.08. Hvis noen vil være med på dette så bare si ifra! Ellers så vil jeg gjerne høre deres meninger om dette! SH
Skrevet 27. januar 2008 16 år Hva med â ordne en FS server til det LANet? Sâ fâr vi lagd en ny server for klubben.
Skrevet 3. februar 2008 16 år Forfatter Fo dere som bor på Nordmøre så vil dette komme i TK mest sansynlig neste uke en gang
Skrevet 19. februar 2008 16 år Forfatter Vi satte det ut ryktet i går :grin: Kommer i Tidens Krav imorgen og vi har fått 10 påmeldinger allerde! Satser på og sette opp en server i nordmøre flysimklubb den dagen, noen som har noe og si i det? Tenkte da over FShostclient, så 2004 og FSX kan spille over FS.no servern Hva tror dere om et?
Skrevet 19. februar 2008 16 år Forfatter Hjemmesida vår finner du forresten her (beta av den nye ) og her (den gamle)
Skrevet 20. februar 2008 16 år Den nye er ikke helt klar, gjenstâr noe smâtteri som â skifte farge pâ teksten, legge til mer info om LANet (oppdateres fortlöbende) og ordne domene.
Skrevet 20. februar 2008 16 år Forfatter Det var i avisa idag! En liten skrivefeil(feil sted) men rettelse kommer imorgen Kan også informere om at vi har fått 16 påmeldinger.
Skrevet 20. februar 2008 16 år Da har siden fâtt et nytt domene, www.flysim.moo.no Laster opp den nye og ferdige versjonen straks! EDIT: Har et problem med domenet, den fâr ikke opp oppdateringer pâ sidene ovs men nâr jeg gâr inn via http://home.no/joyu12 sâ kommer alle oppdateringer jeg nettopp la inn pâ siden opp.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.