Skrevet 26. januar 2008 16 år Da har Norwegian sitt første 737-800 landet på Gardermoen. Mer info: http://www.hangar.no/news/117/ARTICLE/1295/2008-01-26.html Ådne
Skrevet 26. januar 2008 16 år Stiiiiilig! Jeg vil fly med denne! Eller nei.... jeg vil FLY denne !!!! :grin:
Skrevet 26. januar 2008 16 år Foto: copyright © Hangar.no Alle de nye B737-800 er utstyrt med winglets, alle vil ha skinnseter og LCD-skjermer som felles ned fra overhead-bin. Første kommersielle flyvning vil bli 1. Februar på bla. rute til Krakow som "DY1048". En lengre flyvning dagen etter - altså 2. Februar, da den skal nedover til Kanariøyene. Foto: copyright © Hangar.no Foto: copyright © Hangar.no Stor bildeserie fra Hanger.no her: http://galleri.hangar.no/cgi-bin/pro/emAlbum.cgi?c=slide_show;a=pause;s=3;p=Videofiler;i=0 Se flere bilder fra flyet her, og les mer bl.a. her: http://www.hangar.no/news/117/ARTICLE/1295/2008-01-26.html http://www.boarding.no/art.asp?id=30063
Skrevet 26. januar 2008 16 år Nå skal den ikke til Kirkenes da, men Krakow. OSL-KRK-OSL-ALC-OSL skal den fly 1FEB.
Skrevet 26. januar 2008 16 år Las Palmas og Marrakech - mer eller mindre. Jeg reiser med Norwegian til LPA 9. feb. med retur 16. feb. Noen peiling på om dette flyet blir benytttet på noen av disse flyvningene?
Skrevet 26. januar 2008 16 år XL kjerra returnerer CDG 1FEB og da har de ingen maskiner med rekkevidde til LPA bortsett fra LN-NOB, så sjansen er vel rimelig stor.
Skrevet 26. januar 2008 16 år Jeg reiser med Norwegian til LPA 9. feb. med retur 16. feb. Noen peiling på om dette flyet blir benytttet på noen av disse flyvningene? Det er nok stor fare for det ja... I. flg ryktene har personalet til Norwegian i XL maskinen, sagt at det kom nytt fly fra 2. feb.. Og hvis det ikke er XL A320en så er vel LN-NOB den eneste Norwegian har igjen som rekker så langt... Du skal for øvrig være meget glad for og slippe OSL-LPA i XL sin A320.. Der er det trangt!!! Edit: noen var ute før meg.. Men kan også være LN-NOC faktisk.. Den står klar i budapest tror jeg det var, og blir sikkert flydd opp til OSL nå rimelig fort ettersom NOB allerde er på plass...
Skrevet 26. januar 2008 16 år Er LN-NOC ferdig paintet da? Har forresten nylig lest en plass at LN-NOC står stored på Norwich?
Skrevet 26. januar 2008 16 år Er LN-NOC ferdig paintet da? Har forresten nylig lest en plass at LN-NOC står stored på Norwich? I.flg Airfleets står det at den skal entre service hos Norwegian fra 01.02.08. Så da kan den ikke være så langt unna... Fant også denne på et italiensk forum.. : Boeing 737 -81Q 30785 1007 LN-NOC Norwegian ferried 08jan08 SEN-BUD after painting, EC-reg ex EC-ICD
Skrevet 26. januar 2008 16 år Noen som vet pitchen i cabinen? Syns setene så ut til å stå rimelig tett.
Skrevet 26. januar 2008 16 år --->Jørn: Hvis det er fra OSL du skal fra kl 10.25 med ankomst til LPA kl 15:00, så er det ifølge OAG en B737-800. Så jo. Jeg tror du kan glæde dig. Og det samme hjem, hvis det er fra LPA du skal den 16. feb kl. 15:55.
Skrevet 26. januar 2008 16 år Stemmer det, Johan. Det skal sannelig bli festivitas med nytt fly og dertil tilhørende fasiliteter. Takker og bukker til alle for raske svar og nyttig info!
Skrevet 26. januar 2008 16 år Hangar.no har også lagt ut en film om produksjonen av maskinen. http://www.hangar.no/video/making2.wmv
Skrevet 27. januar 2008 16 år Stemmer det, Johan. Det skal sannelig bli festivitas med nytt fly og dertil tilhørende fasiliteter. Takker og bukker til alle for raske svar og nyttig info! Så utrolig kult Jørn! Du må sørge for å få en titt på cockpiten på vei inn da. En splitter ny cockpit! Ahhhhh!
Skrevet 27. januar 2008 16 år Kom over denne fotoserien av denne nydelige fuggeln. http://www.boarding.no/photoalbum.asp?id=156
Skrevet 27. januar 2008 16 år Jeg var en tur på gardermoen i går, og da fikk jeg "skutt" LN-NOB mens den var en liten tur ute av hangaren. Med litt nødbehandling i photshop ble dette bildet brukelig:
Skrevet 27. januar 2008 16 år Sild i tønne...... :grin: Nja, altfor ille er det ikke. Selv med 189pax i de nye B738 hos Norwegian, vil det allikevel være bedre benplass enn hos f.eks. Sterling og TUIfly Nordic sine -800 maskiner med samme seatconfig. Dessuten skal jo alle SAS-maskiner i Norge nå økes med flere seter, så det blir jo trangere der også. Både innenfor -500 / -600 / -700 serien hos SAS, skal det monteres flere seter på - i snitt ca. 7 til 9 flere seter på hver maskin (unntaket er -500, med fem ekstra seter) Er i tillegg flere B738 hos SAS, som flyr rundt med 176 seter.
Skrevet 27. januar 2008 16 år Når vi først er inne på sild i tønne så skal man ikke glømme MyTravel sin A330-300 som har over 400 seter. Forøvrig flere seter en det Airbus anbefaler.
Skrevet 27. januar 2008 16 år Når vi først er inne på sild i tønne så skal man ikke glømme MyTravel sin A330-300 som har over 400 seter. Forøvrig flere seter en det Airbus anbefaler. Og de som er redd for at det skal være trangt i NOB`en skal bare være glad for at den er byttet ut med XL sin A320 på langturene ned til canariøyene... Jeg har prøvd selv, og vurderte og bestille hjem med SAS etter turen ned... :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.