Marius Fredriksen Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Nå var det på tide å legge u en ny film. Denne gangen er det F-18 på Hangarskip. Nok snakk her er filmen SfmHmJgYzVo Kommentarer settes alltids pris på Siter
Benjamin Mørk Borgersen Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Stilig film...men hvem har musikken? Siter
Andreas Nysveen Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Er ikke det der noe fra Pirates of the caribbean? noe som gjør at jeg antar at det er Hans Zimmer som har laget det? Jeg likte introen din Marius, bortsett fra frames oppe i hjørnet. Resten av filmen syns jeg bare ble sånn flaksing over vannet uten mening. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Syns filmen var god, men ikke noe eksepsjonelt. Men den F-18 maskinen der (hvis jeg har samme modell, noe jeg tror jeg har) har en utrolig elendig rudder under taxing, ser ut til at den svinger med bakhjula eller noe sånt :grin: Siter
Marius Fredriksen Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 Takk for alle kommentarer Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.