Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Endelig har vi fått norske veier i et lastebilspill. Moden er laget til "Pedal to the metal", og omfatter store deler av Sør-Norge. Norske veier gjør spillet mer utfordrende og mye mer spennende. Rundt om på veiene finnes norske selskap, skogbranner, bilbranner, norske politibiler, ubrøytede veier, utfordrende tuneller og mye mer. Her kan dere se noen bilder fra utviklingen, og her kan den lastes ned.

pttm_00037.jpg

Ikke så lett med sta bilister.

pttm_00069.jpg

pttm_00058.jpg

pttm_00071.jpg

Smale, glatte veier kan være en utfordring.

Lastebiler kan blant annet lastes ned her.

Gi beskjed hvis dere vet om andre sider.

Til slutt vil jeg takke Arve for alt arbeidet han har lagt ned i dette prosjektet.

Skrevet

Wow! Ikke dårlig, tipper dette har vært plenty av

arbeid. Håper det blir lignende MOD's til den nye

18WOS også kanskje da, siden den allerede har

Europeiske lastebiler innebygget originalt.

Skrevet
  • Forfatter

Han har tydelig lagt ned mye arbeid i prosjektet, og jeg tror ikke han skal oppdatere den til senere versjoner av spillet, desverre.

Det blir en stor skuffelse hvis Skandinavia ikke er representert i Euro truck simulator.

Skrevet
  • Forfatter

Spillet kan kjøpes her for $15. Du trenger Norway mod, som kan lastes ned fra linken i første innlegg. Utover det kan kjente lastebiler være kjekt. Du finner noen her, her og her.

I spillet starter du som ansatt, og må kjøre den jobben du blir tilbudt. Når du har tjent opp 100 000, kan du velge mellom jobber og kjøpe egne lastebiler. 50 poeng må så tjenes opp før du kan begynne og ansette egne sjåfører. Du får mellom 1 og 4 poeng per oppdrag.

Systemkravet burde de fleste klare, men jeg vil i tillegg anbefale yoke eller ratt.

Windows® 98/ME/XP/VISTA CD

Windows® 98/ME/XP CD

Pentium® III 800MHz or faster

256 MB RAM

DirectX 8.1

32 MB 3D Video Card with T&L and DirectX 8.1 compliant video drivers

DirectX 8.1 compatible sound card

200 MB Free hard drive space

Skrevet
Spillet kan kjøpes her for $15. Du trenger Norway mod' date=' som kan lastes ned fra linken i første innlegg. Utover det kan kjente lastebiler være kjekt. Du finner noen her, her og her.

I spillet starter du som ansatt, og må kjøre den jobben du blir tilbudt. Når du har tjent opp 100 000, kan du velge mellom jobber og kjøpe egne lastebiler. 50 poeng må så tjenes opp før du kan begynne og ansette egne sjåfører. Du får mellom 1 og 4 poeng per oppdrag.

Systemkravet burde de fleste klare, men jeg vil i tillegg anbefale yoke eller ratt.

Windows® 98/ME/XP/VISTA CD

Windows® 98/ME/XP CD

Pentium® III 800MHz or faster

256 MB RAM

DirectX 8.1

32 MB 3D Video Card with T&L and DirectX 8.1 compliant video drivers

DirectX 8.1 compatible sound card

200 MB Free hard drive space

Har prøvd å innstallere demoen, men funker ikke i Vista :crazy: Hvorfor ikke???

Skrevet
  • Forfatter

Jeg vet at noen har fått problemer uten riktig skjermkortdriver. Hvis det er et problem i forhold til Vista, kan jeg desverre ikke hjelpe deg.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …