Skrevet 23. januar 2008 17 år Som i fjord må jeg bare spørre: er det noen her som skal være med på UKM? Jeg skal delta som konferansier og mulignes med en film. Grunnen til at det kanskje ikke går i orden er copyrighten på bildene... Klarer ikke å oppdrive eiern... hvis noen kan hjelpe, er mesteparten av bildene hentet fra www.home.no/kvernberget Her er filmen så dere kan se den(litt småfiksning gjenstår) : fieecbP5gqE Hva tror dere?
Skrevet 23. januar 2008 17 år Fin film. Litt irriterende at det kommer opp "Kvernberget Lufthavn" hele tiden. I tilleg står det "Tidligere flyselskaper på Kvernberget: blalbla..Kato Air...blabla" Rett etterpå kommer "Kato Air har også flydd til kvernberget" "Andre ting som har skjedd på Kvernberget" var også litt irriterende at det kom opp hele tiden. At du i tilleg tok med "Sjøfly i Vågen ved siden av" Hva mener du med det? Har det noe med Kvernberget å gjøre? Var jo egentlig mest bilder av fly og ikke historikken som dommerne kansje venter da du skrev i Begynnelsen "Se utviklingen av Nordmøres lufthavn" Lygge til!
Skrevet 23. januar 2008 17 år Ved ikke med copyright, og vil helst ikke kommentere på det. Ellers får jeg bare problemer med en vis hr. Skibrek... Men jeg kan da sige lidt om hvad jeg ellers synes: Musikken er ikke passende (læs: dårlig).
Skrevet 23. januar 2008 17 år Grei film, men likte å se bildene fra bygging og tidlige år på Kvernberget! Selv stiller jeg i rockeklassen i lokalmønstringen i Bergen med mitt band Atlantic. Har vært med i lokalmønstringen 3 ganger før og gått videre til fylkesmønstringen i Grieghallen 2 av de.. Får se hvordan det går i år;) Er gått 3 år siden sist jeg var med:)
Skrevet 23. januar 2008 17 år Hehe! Husker jeg var med i 98! Da kom jeg videre til Landsmønstringen i Trondheim. Synd jeg ikke var over 16 år da. Da hadde jeg fått vært med på mønstringen i Sverige. Spillte "Rag of Rags" på trekkspill (med. swing av David Bee).
Skrevet 24. januar 2008 16 år Ved ikke med copyright' date=' og vil helst ikke kommentere på det. Ellers får jeg bare problemer med en vis hr. Skibrek...[/quote'] Nå må du tenke litt da Kristian, tror du ikke at du hadde fått mindre kommentarer om du ikke nevnte dette i det hele tatt? Lukter provosering lang vei.. Enig med at musikken ikke passet helt, og at fremvisningen kunne gjøres på en annen måte. Kanskje la overskriften bli stående i stede for at den samme teksten popper inn hver gang? Lykke til
Skrevet 24. januar 2008 16 år Hmm.. Det var veldig irriterende at "Kvernberget lufthavn" kom opp i ett sett.. Den kunne egentlig bare stått, og hatt at den andre teksten kom inn.. Musikken var heller ikke så passede.. Tror ikke sweet home alabama blir så mye bedre heller.. Men bildene var tøffe! Mathias
Skrevet 24. januar 2008 16 år Angående musikken vil jeg anbefale noget mere cosy electronica, for eksempel danske Trentemøller: Du kan høre noget her: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=210314840
Skrevet 8. april 2008 16 år Forfatter Heisann igjen! Da har jeg nettopp fått vite at jeg går til landsmønstringen!!! :D Knallbra! Kom videre fra Møre og romsdal som konferansier!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.