K J Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Synes ikke der er så mye stress-release over Bryan Adams' stemme, men musikken er ellers fin og afslappende. Og billederne er rigtig flotte! Er du fotografen? Siter
Frode Skibrek Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Skrevet 23. januar 2008 Nei. Har bare klippet dem sammen til en liten filmsnutt,jeg. Siter
K J Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Jaja, men har du taget billederne? For ellers er det vel ikke lovligt? Siter
Frode Skibrek Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Skrevet 23. januar 2008 Bildene er funnet på internett via google picturesearch. Det eneste bildet som har copyright er markert også,så da er det lov. Fatter ikke hvorfor folk skal henge seg SÅ jævelig opp i det... Det copyrightede bildet er forresten 1:45 inn i filmen. Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Syntes det var avslappende og fint! Siter
Harald Strand Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Fin bilde-serie! Var faktisk ganske avslappende ja! Siter
Frode Skibrek Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Skrevet 23. januar 2008 Endelig noen som ikke bjeffer om copyright med en gang det lages noe kreativt her på forumet... Siter
Marius Helstad Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Endelig noen som ikke bjeffer om copyright med en gang det lages noe kreativt her på forumet... Ikke for og blande meg inn, men jeg trur han bare spurte et spørsmål om det var dine eller ikke, no offence =). Ellers ganske avslappende . Siter
Daniel Larsen Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Fatter ikke hvorfor folk skal henge seg SÅ jævelig opp i det... Beklager OT, men du er vel kanskje ikke rett man til å si at folk ikke skal henge seg opp i ting? Siter
Frode Skibrek Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Skrevet 23. januar 2008 Så holder vi oss til topic.... :confused: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Endelig noen som ikke bjeffer om copyright med en gang det lages noe kreativt her på forumet... Vi har tydeligvis ganske forskjellig oppfatning av hva som er kreativt... Hadde du i det minste tatt bildene selv, så kunne vi ha snakket om kreativitet, men å søke opp noen bilder på google og mikse dem sammen med ei låt man har liggende krever (ihvertfall i mine øyne) minimalt med kreativ tankegang...but that's just me. Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Fatter ikke hvorfor folk skal henge seg SÅ jævelig opp i det... Trist at det funka såpass dårlig dette, tydeligvis også for han som har laget dette og lagt det ut.. :whistle: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Kan vi ikke bare være kompiser her inne uten å bitche på hverandre? :whistle: Hadde dere peppret så mye om copyright på deres egen kompis, eller er dette personrettet? Skjerpings gutter! Uansett; flotte motiver og god stemning, men som nevnt så er jo mesteparten av jobben gjort ved at andre har tatt bildene og musikken er sunget av noen andre. :grin: Sånn sett får du ikke mye "skryt" fra meg, kom med egne bilder og egenkomponert musikk, DA begynner vi å snakke! I tillegg hadde du sluppet kritiske meninger fra andre som egentlig synes det var litt koslig å se på bildeserien! :whistle: Come on gyes, admit it! :cool: Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Man skal være blid og glad og hyggeløig og snill ja absolutt! Men det var bare litt trist at den fine videoen nesten førte til motsatt effekt for han som hadde jobbet med den og lagt den ut syns jeg. Han ble jo ikke så veldig rolig og avslappet, men ble heller stygg i munnen sin med noen fæle ord og gloser som kom ut når dette egentlig skulle bare ha vært koselig og godt. Og det er jo veldig trist syns jeg.. Siter
Frode Skibrek Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Skrevet 23. januar 2008 Nei. Har bare klippet dem sammen til en liten filmsnutt' date='jeg. [/quote']Les quoten og kom å påstå jeg har sagt noe annet...please.... Siter
Frode Skibrek Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Skrevet 23. januar 2008 Endelig noen som ikke bjeffer om copyright med en gang det lages noe kreativt her på forumet... Vi har tydeligvis ganske forskjellig oppfatning av hva som er kreativt... Hadde du i det minste tatt bildene selv' date=' så kunne vi ha snakket om kreativitet, men å søke opp noen bilder på google og mikse dem sammen med ei låt man har liggende krever (ihvertfall i mine øyne) minimalt med kreativ tankegang...but that's just me. [/quote']Da har jeg ett forslag til deg... neste gang du ser ett innlegg fra meg og får lyst til å svare, så ikke gjør det. Så enkelt er det.... Folk som bare skal hakke, det klarer jeg meg uten, og spesielt du, da det ikke er første gangen kjeften din løper raskere enn hjernen din rekker å tenke her på forumet... Og ja.... biter folk meg, så biter jeg tilbake... tro du meg.... Så for å gjenta det... No more,ok? Siter
Daniel Larsen Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Snakker du om? Du og dine politianmeldelser :whistle: Tror du må tenkte litt over deg selv også, før du klager på andre Beklager OT, men jeg må bare nødt Da holder vi fred Siter
Frode Skibrek Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Skrevet 23. januar 2008 Hele greia var ment å være avslappende og ikke bety at jeg må løpe rundt med kamera og knipse i hytt og pine. Er mange som gjør slikt. Men dette er fader meg på randen av vannvidd. Mer utakknemlige mennesker har jeg sjelden møtt.... Samtidig. Takk til dere som støtter meg. Det var ikke ment som noe som burde få statsstøtte heller da... bare noe stilig, og litt kjapt. Siter
Frode Skibrek Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Skrevet 23. januar 2008 Snakker du om? Du og dine politianmeldelser :whistle: Tror du må tenkte litt over deg selv også' date=' før du klager på andre Beklager OT, men jeg må bare nødt Da holder vi fred [/quote']Tror vi heller lar freden senke seg. Hvis ikke må jeg på butikken og kjøpe popcorn :grin: Blir dyrt i lengden med så mye popcorn,vet dere,gutta :grin: Siter
Per Johansen Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Fatter ikke hvorfor folk skal henge seg SÅ jævelig opp i det... Trist at det funka såpass dårlig dette' date=' tydeligvis også for han som har laget dette og lagt det ut.. :whistle: [/quote'] Et underfundig og godt innlegg. Tror bare ikke det rekker inn til Gutta Boys.... Siter
Marius Sparby Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Nettopp sett igjennom videoen, Frode, og jeg kan si at yepp, avslappende og digg etter en helt absurd travel dag (Nettverk/server-admin er IKKE morro når 70 butikker står uten kommunikasjon!). Absolutt høydare i hverdagen! Siter
Harald Strand Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Er det MULIG og lage så mye oppstyr! Kan dere ikke bare se filmen i steden for og klage på copyright og ditt og datt! Syns da det var en fin film jeg! Da spiller det vell ikke så stor rolle uansett hvem som har laga msikken eller tatt bildene! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.