Skrevet 23. januar 2008 16 år Interessant, men siden virker ikke helt ferdig med tanke på design og sånt. Uten at jeg skal leke ekspert så vil jeg si at den som har redigert det bildet på forsiden har bomma litt når det gjelder fargene..
Skrevet 23. januar 2008 16 år Forfatter Aner ikke hvem som står bak, men det er vel ikke akkurat designutfordringen som er hovedfokus på den siden(selv om jeg personlig syntes det er viktig at den ser bra ut)
Skrevet 23. januar 2008 16 år Tror ikke Forsvaret ser så blidt på at de har publisert bilder av shelter og plassering av disse.
Skrevet 23. januar 2008 16 år De måtte vel skynde seg slik at de fikk det publisert før Bodø kommer med sin støyplan i morgen klokken 13:00....
Skrevet 23. januar 2008 16 år Forfatter Den ble lansert da forsvarskomiteen var på befaring på Evenes i går.
Skrevet 23. januar 2008 16 år Øya hans er nesten skummelt blå.. Hehe, ja. Og ansiktet hans er jo knall rødt/oransje.
Skrevet 24. januar 2008 16 år Tror ikke Forsvaret ser så blidt på at de har publisert bilder av shelter og plassering av disse. Tror faktisk de gir totalt f....., siden de vil selge hele skiten. Det er like god underholdning å se at noen tror man skal få stortinget med på å legge ned 2 baser for å åpne en nedlagt en!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.