Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hjemme PC fra jobben og fikk nylig installert Win 2000. Jeg klarte ikke å installere den gamle FS98 og kjøpte derfor FS2000 - Professional edition. Nå har jeg prøvd å installere kjøreprogrammet for min "gamle" Sidewinder Force Feedback Pro - stikke uten å lykkes. Jeg ser på installasjons CD'en at den er beregnet for Win98. Er det noen som har peiling om det er mulig å laste ned programvare fra internett for å kunne bruke min gamle stikke i Win2000, eller er Bill Gates så utspekulert at jeg må hive stikka og kjøpe ny?

Skrevet

Må innrømme at jeg hadde samme problemet selv, jeg fant ingen driver til Win2k men jeg innstalerte en Win2k ut i fra win98sec og lagde dual boot, da komm stikka opp med normal finksjon, men programmet sidwinder central klarer jeg ikke og innstalere....

Skrevet

Hei, har samme stikke. Det dere må gjøre er å åpne Control Panel, dobbelklikke på Gaming Options, klikke på Add også scrolle nedover til man finner Microsoft Sidewinder(Auto Detect) Voila! da har man driverne installert.

Terje

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...