Bjart Kvaleid Skrevet 10. september 2001 Skrevet 10. september 2001 Jeg har hjemme PC fra jobben og fikk nylig installert Win 2000. Jeg klarte ikke å installere den gamle FS98 og kjøpte derfor FS2000 - Professional edition. Nå har jeg prøvd å installere kjøreprogrammet for min "gamle" Sidewinder Force Feedback Pro - stikke uten å lykkes. Jeg ser på installasjons CD'en at den er beregnet for Win98. Er det noen som har peiling om det er mulig å laste ned programvare fra internett for å kunne bruke min gamle stikke i Win2000, eller er Bill Gates så utspekulert at jeg må hive stikka og kjøpe ny? Siter
Tore Sætre Skrevet 10. september 2001 Skrevet 10. september 2001 Ta en titt på http://www.microsoft.com/products/hardware/sidewinder/SWUpdate/default.htm" TARGET=_blank>Microsoft's hjemmeside for Sidewinder produktene. Siter
Geir Ove Finstad Skrevet 12. september 2001 Skrevet 12. september 2001 Må innrømme at jeg hadde samme problemet selv, jeg fant ingen driver til Win2k men jeg innstalerte en Win2k ut i fra win98sec og lagde dual boot, da komm stikka opp med normal finksjon, men programmet sidwinder central klarer jeg ikke og innstalere.... Siter
Terje Hansen Skrevet 13. september 2001 Skrevet 13. september 2001 Hei, har samme stikke. Det dere må gjøre er å åpne Control Panel, dobbelklikke på Gaming Options, klikke på Add også scrolle nedover til man finner Microsoft Sidewinder(Auto Detect) Voila! da har man driverne installert. Terje Siter
Frank Olav Pettersen Skrevet 13. september 2001 Skrevet 13. september 2001 Jeg hadde samme problem her. Gjorde som siste poster før meg sa og det funker [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.