Tron Kittelsen Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Har litt problemer med vafs når jeg starter opp fsx og vafs og skal laste en flight får jeg beskjed om at programmet venter på at fly skal lastes opp ? og plutselig etter en lang stund hender det at jeg får meg en flytur, om jeg starter fsx så må jeg legge den ned på skrivebordet og da får jeg besked om at vafs ikke kan starte flighten pga fsx er pause. Hva skal jeg gjøre HJELPPPP Har vafs liggende på skriveborde. Noen som kan hjelpe ? Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 VAFS3 support finner du på www.vafinancials.com men kan forøvrig nevne at årsaken til tidsbruk ved oppstart ofte er brannmur-relatert. Du må og hake bort "Pause on Task Switch" i FSX, som betyr at FSX IKKE skal gå i pause når den blir minimert.. Freddy Siter
Tron Kittelsen Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Skrevet 25. januar 2008 Heisan Freddy takker for svar, jepp det fungerte det :-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.