Skrevet 22. januar 2008 17 år Hei, har folk noen meninger om hvilke flyselskaper som er å foretrekke for en tur garmermoen-miami i april? Er det i det hele tatt noen praktisk forskjell mellom selskapene, f.eks klm/martinair og continental?
Skrevet 22. januar 2008 17 år trur du skal sjå på alternativet og fly via island med Iceland Air... Billigaste eg såg der va 4200 tur retur, men det var til orlando, Sandford. utover det koster en bilett der fra til miami ca 20bucks, og det e jo billig der nede...
Skrevet 22. januar 2008 17 år Har vært der nede ett par ganger og kan varmt anbefale CO OSL-EWR-MIA. Eneste saken er at du enten har 1t 20min på EWR eller 5t 10min - jeg har valgt det siste for å være safe. Da ankommer du MIA 23:15 lokaltid å kan hoppe i køya og sove til morras!
Skrevet 22. januar 2008 17 år Aner ikke hvordan det er i forhold til andre lavprisfinnere, men Finn.no funker faktisk veldig bra. På moro søkte jeg en tur Oslo-Miami-Oslo, endte opp på noe og 5000 (da ikke inkludert hotel bare så det er sagt :grin:)
Skrevet 23. januar 2008 17 år Leta priser från Arlanda också. Många flighter till USA varje vecka och en resa hit kostar ju inte många hundralappar. Du kan leta på t.ex www.mrjet.se www.jetweb.se www.travelpartner.se www.kilroytravels.se
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.