TOS Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Turen i dag gjekk ifrå Maldinvene, Male Intl VRMM til Mauritius, FIMP. Flyet er LevelD simulations Boeing 767-300ER. Me var to fly som forlot Maldivene like etterkvarandre. Eg med Air France, og Stian Hjorth Horseng med KLM sine fargar på seg. På cruise flight inn imot Maurituis. FL340. På grunn av trafikk foran vart eg sendt i holding ein runde. Og då nytta eg høvet til å kikke ned på dei som var ute i siglebåten sin. Hmmm eit hol med vatn i og skyer over. Eit litt pussig syn. Short final bane 14 på FIMP. Short final. Shoooort final. Tøkj dåon. Like etter kom ein KLM maskin inn for landing. Det var denne maskina som låg foran meg på innflygninga. Meeen ettersom Kaptein Horseng tydelegvis klarte å klure det til like før landing, så måtte dei gå rundt. :grin: Parkert på gate. Takk for kikken. Siter
Arild Oldervoll Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Flotte bilder Torstein, men sånne hull i bakken ser du jo overalt her i USA torstein, ofte med litt vann i. Trodde ikkje det var noe uvanlig syn for deg Siter
TOS Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 Nei er ikkje eit uvanleg syn sånn sett. Men med 500 fot høge kantar rundt og skyer nedi er ikkje dagligdags....på ein liten holme midt uti havet hehe. Edit: litt trykkleifar og skrifeveil! :grin: Siter
Petter Tandberg Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Fine bilder. Det første er jo bare helt konge! Ser jo helt ekte ut. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.