Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Vil bare advare alle dere entusiaster som kommer inn her på flightsim.no

DET ER EN FARLIG SIDE ! [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Man blir avhengig! Jeg MÅ inn på denne siden hver dag, så nå får jeg en internett regning på over 1000kr. [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

(HEHE, håper ikke jeg blir stengt ute pga dette)

[ 09-09-2001: Endret av: Espen Søderstrøm ]

[ 09-09-2001: Endret av: Espen Søderstrøm ]

Samme her, det lønner seg for oss å kjøpe bredbånd...

må først overtale pappa [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

hehe.. jeg HAR bredbånd jeg [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

men det er fra Telenor da... det eneste minuset [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Må vel skaffe meg d jeg også! (det som gjenstår er vel bare å overtale pappa...^det er bra nok det vi har, og det blir ikke så dyrt hvis du bremser litt ned på forbruket ditt.....osv. osv..^ [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Heisann!!

Jeg er heldigvis med i et prøveprosjekt som Telenor har, så jeg får gratis VDSL [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

[ 10-09-2001: Endret av: Kenneth Lima ]

Leste i en oversikt i Kapital - Kapital Data at Flightsim.no er en av de best besøkte nettsidene i Norge. Mener at dette var innenfor en bestemt kategori. Fritid eller noe slikt