Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei alle FS venner.

Vi i Virtual Norwegian Airforce ønsker å få nye medlemmer som vil være med å fly sammen med oss.

I VNoAF flyr vi alle militære maskiner som Norge har rundt på sine baser, alt fra Sea king til F16, når du registrerer deg velger du også hvilken flystasjon du ønsker å være stasjonert på. Og tar utsjekk på forskjellige flytyper.

Vi driver også mye med online flyvning på vatsim og ønsker også å få tilknyttning til ATC’er som kunne tenkt seg å sitte ATC på vatsim når vi skal ut på oppdrag.

Vi har ett tett samarbeid med andre militære VA’er fra andre land, og møtes og flyr sammen med dem , både her hjemme i Norge og i utlandet.

kzO9cpRkhZM

Virtual Norwegian Air Forice

Mhv. Staff VNOAF!

Skrevet

Fin film. Men eg sakna innslag ifrå dei ekte heltane i Luftforsvaret....Redningstjenesten. Som rekrutteringsvideo så bør den innehalde innslag ifrå alle delar av luftforsvaret.

Skrevet
Fin film. Men eg sakna innslag ifrå dei ekte heltane i Luftforsvaret....Redningstjenesten. Som rekrutteringsvideo så bør den innehalde innslag ifrå alle delar av luftforsvaret.

Ja, men det finnes ikke så mange bra seakinger på markedet. Finnes Alphasim sin, men ikke veldig mange andre.

Når filmen ble laget, hadde jeg ikke internet, så var veldig vanskelig å få tak i den.. ;)

Mathias

Skrevet

Eg fattar ogforstår. Nei det er ikkje mange bra Sea King'ar der ute på frimarknaden diverre. Men kven veit. Kanskje det er ein genial sjel der ute som ein dag får eit innfall og resultatet vert ein bra gratis Sea King :)

Skrevet
  • Forfatter

Med det, skal jeg ikke nekte deg å filme litt i fs for VNoAF da :)

Skrevet
Nei' date=' det er 332sq på BHFS som er tingen! :) Velkommen til VNoAF!!

Virtual Norwegian Airforce

Her er det Herc som er the one and only :) uten at mitt syn er påvirket av min stilling som stasjonssjef på Gardermoen eller noe :crazy:

Tror det har noe med at de ekte flyene har fire motorer eller ingen :)

Skrevet

Med det' date=' skal jeg ikke nekte deg å filme litt i fs for VNoAF da :) [/quote']

skulle gjerne ha filme litt. Men kvar gang eg fyrer igang Fraps så droppar FPS ned til under 10. Då er det ikkje så lett å filme.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …