Ole Eivind Moen Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Fikk ikke til å legge ut bilder i kurs-mappa, derfor legger jeg ut her. Kurset bestod av to flighter Flesland-Gardermoen. Tur nr. 1 var vel ikke akkurat vellykket, men tur to derimot gikk knirkefritt. Ikke beste kvalitet på bildene jeg tok, men veldig bra kvalitet på sim`en til Geir. Bildene taler vel for seg sjøl. Nok en gang hjertelig takk Geir. Ole E Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Ja absolut veldig bra, så bra at jeg måtte kjøpe meg FSCommander Takk igjen Geir Ø. for tiden og utstyret og engasjemanget ditt for og rigge dette til. Håper vi kan få til noe senere også Siter
Andreas Nysveen Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Det så ut som det gikk bra der borte selv om Voice tydeligvis ikke var helt slik det var i går. Jeg må bare spørre, hørte dere oss ATC i hele rommet eller? Siter
Ole Eivind Moen Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Åja det skal jeg si vi gjorde. Satt 25 co-piloter og hørte atc, men om vi/jeg forstod alt hva dere sa er en annen sak Håper derimot jeg en gang i framtiden vil forstå alt hva atc sier. Bare til å begynne å trene trur jeg. Siter
Agnor Bertheussen Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Kjempekoselig å møte dere andre! Flott helg dette! Siter
Ola Nordstrøm Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Ja Tusen tack för kursen och att du ville dela med dig av kunskaperna och din tid! Mycket lärorikt för mig! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.