Skrevet 19. januar 2008 17 år Kan huske, at der skete noget veldig voldsomt med Fevang på et tidspunkt, og kan læse på VG i dag, at han er kommet i kamp igen. Hvad var det som skete helt præcist, siden han ikke har kunnet spille i et halvt år? Jeg ved kun at det var noget med et sammenstød med en keeper. (http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=515523)
Skrevet 19. januar 2008 17 år Forfatter Ouch...blev keeperen straffet på nogen måde? For han gør vel ikke andet end at beskytte sig, eller?
Skrevet 19. januar 2008 17 år Han hevdet at han beskyttet seg, selv om flere andre norske keepere ser på dette med tvil, ettersom at det ikke er noen andre som gjør det på samme måte. Husker ikke om han fikk 3 kampers karantene?
Skrevet 19. januar 2008 17 år Det der er faen ikke mye selvforsvar, og Heinz Müller kan dra til helvete. Jeg er evig TIL-supporter, men der holder jeg ikke med gulingene, for det der er så stygt at det er rart han får spille i det hele tatt. "And the Fair Play-award goes to.....Heinz Müller!..........NOT!"
Skrevet 19. januar 2008 17 år Ja, se å få sparka alle de idiotiske utlendingene som ikke klarer å oppføre seg ut av Norge. Man slapp å gjøre det med han tyskernissen her da siden han dro til England.
Skrevet 19. januar 2008 17 år Forfatter Ja' date=' se å få sparka alle de idiotiske utlendingene som ikke klarer å oppføre seg ut av Norge.[/quote'] Hmmm....hvad så med de idiotiske nordmænd, som ikke klarer at opføre sig ordentligt? Udlændinge er jo ikke værre end andre. Men OK, han er jo bare tysk :whistle:
Skrevet 19. januar 2008 17 år Det der er så inni helvete stygt! Ligner ikke på selvforsvar i hele tatt!
Skrevet 19. januar 2008 17 år Det der at han går opp etter ballen på denne måten(løfter knea opp), har han gjort hele tiden. At han traff medspiller med uhell eller overlegg, kan derimot diskuteres.
Skrevet 19. januar 2008 17 år Greit nok at han gjør det, men jeg skjønner virkelig ikke hensikten med det. Jeg har aldri lært å gjøre det slik på den måten for beskyttelse, og jeg kjenner heller ingen som gjør det slik. Jeg forstår jo Müllers versjon av saken med tanke på at han ikke gjorde det med vilje, men med tanke på den situasjonen han dukker opp i så burde vel kanskje selve teknikken vært litt bedere gjennomtenkt. Han hadde jo uansett fått frispark om han hadde kollidert med Fevang og falt i bakken.
Skrevet 20. januar 2008 17 år Legg merke til at han faktisk ikke har venstre beinet oppe i starten, men skyver det opp med kraft.
Skrevet 20. januar 2008 17 år Dette er selvfølgelig ingen refleks. Jeg tror ikke Muller helt tenker over konsekvensene når han kjører kneet opp i trynet til Fevang. Etterpå synes han vel det høres bedre ut å si at det kun var en refleks enn at han kjørte kneet opp i Fevang med vilje og satt ham ut resten av sesongen. En ting er sikkert, refleks var det ikke!
Skrevet 20. januar 2008 17 år Jeg må si jeg er imponert over reaksjonsevnen til start-benken! Trenern og legen er jo ute på banen nesten før det skjer!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.