Gert Andreas Barring Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Etter et lengre opphold fra fs, bestemte jeg meg for å ta en tur i dag. Jeg gruet meg litt til landinga, siden jeg er litt rusten, men det gikk ganske bra SE HER Jeg kunne ha filmet litt nærmere, menmen. Siter
Petter Tandberg Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Skjønner ikke hvorfor du gruet deg til landinga. Den der var jo helt strøken. Nydelig landing Siter
Ådne Lie Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Jeg synes det var en flott landing. Det eneste jeg syntes var litt unormalt var om du reduserte throttle lenge før 30 fot. Hørte på lyden av turtallet gikk ned. På PMDG pleier de som flyr den å trekke til seg stikka på 50 ft og throttle til IDLE på 30 fot. Så ser det ut som du var litt høyt over final på terskelen, men landing var silkemyk. Så det skal du ha og god helg. Ådne Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Jo, vet. Men trodde jeg kom fortere ned enn det jeg gjorde.. Takk for kommentar. Siter
Vetle Fosse Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 hva slags lyd var det det du brukte til den...har leitet etter en annen lyd enn PMDGen som jeg syntes har litt mer sånn "passasjer" lyd, altså sånn lyden hørtes ut bak...mener at det er altfor mye støy, og lite "detaljer" i lyden til PMDG... Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Søk etter denne på avsim: pmdg737snd.zip Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.