Skrevet 18. januar 2008 17 år Tenkte jeg bare skulle legge ut et bilde av vår kjente og kjære måne jeg tok i går. Hadde vært fint med respons/kommentarer om hva dere likte/ikke likte ved bildet Ikke skjønner jeg hvordan jeg klarer å få fram så mye støy i bildet ved ISO 100 :crazy:
Skrevet 18. januar 2008 17 år Wooow! Det ser ut som at bildet er tatt fra verdensrommet! Du fikk frem en skikkelig 3D "versjon" òg... ikke bare vanlig flat som den ellers ser ut som..
Skrevet 18. januar 2008 17 år Oppbrukt motiv, men greit nok. Fin tekstur på månen. Hvordan du får støy på ISO 100 skal du få nobels pris for
Skrevet 18. januar 2008 17 år Forfatter Oppbrukt motiv' date=' men greit nok. Fin tekstur på månen.Hvordan du får støy på ISO 100 skal du få nobels pris for [/quote'] Vedder på at det ikke er så veldig mange som har tatt bilde idet nøyaktig så mye av månen kan ses fra jorda Hadde jeg brukt Canon 1D og fått sånn støy uten å gjøre det med vilje skulle jeg nok fortjent en nobelpris. Men nå bruker jeg 300D, og da blir det litt lettere å få støy
Skrevet 18. januar 2008 17 år Hehe, sant nok. Når jeg ser etter, så er det mikke mus på høyresiden av månen :grin: Sorry, klokka er 1.. :crazy:
Skrevet 18. januar 2008 17 år Nyyydelig bilde! Har du brukt det objektivet som står i signaturen din? Hvor mye koster sånt?
Skrevet 19. januar 2008 17 år Forfatter Brukte Sigma 170-500mm F/5-6,3 på det bildet ja Det koster 7500,- nytt hos FotoVideo Akkurat dette bildet er tatt ved 425mm brennvidde.
Skrevet 19. januar 2008 17 år Takk for info og link! Fikk rimlig lyst på skikkelig objektiv etter å ha sett det bildet der
Skrevet 19. januar 2008 17 år Motivet er ikke mer oppbrukt enn LN-TUA, LN-BUC, LN-RNC, LN-ditt og LN-datt. Har du fått lånt 1D? Jeg vet ikke om denne er støyete men om det er den første versjonen kan det jo hende. Ser Mikke Mus jeg også, GAB
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.