Patrick Møller Johansen Skrevet 7. september 2001 Skrevet 7. september 2001 Hei! Er det noen som har oppdateringene for SID og STAR for Gardermoen. Jeg vet jeg er litt sein, men har aldri fått skrevet denne meldingen [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Frank Petersen Skrevet 8. september 2001 Skrevet 8. september 2001 Ja [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Patrick Møller Johansen Skrevet 8. september 2001 Forfatter Skrevet 8. september 2001 Jasså, du vet det ;-) Hva er de? Siter
Gert Gundersen Skrevet 8. september 2001 Skrevet 8. september 2001 Siste kartendring for ENGM kom 22 februar i år: SID RWY 19R (BBU 4D, SOK 4D, TRF 3D) CHANGES EDITORIAL. Ref. AIP NORGE AD 2 ENGM 4 - 7 Siter
Patrick Møller Johansen Skrevet 9. september 2001 Forfatter Skrevet 9. september 2001 Hei Gert! Jeg har nemlig AIP Norge, men fra februar i fjor, derfor er ikke alt helt oppdatert. Takk fo svaret! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.