Gjest Skrevet 7. september 2001 Skrevet 7. september 2001 Jeg ser at noen vil ha krus med Flightsim.no logo og er det ikke noen "ølslurpere" som vil halvliter ølkrus med logo på for eks: ta den den med til din lokale pub for å lodde stemninga? T-skjorter, han Sputnik lanserte "Sputniktrusa" og hvorfor ikke en truse i tillegg for capsen og T-skjorta. Jeg nevnte ølkrus og for vinslurperne kan jo ha vinglass med logo. Hvorfor ikke lighter til de "røyksugne", da har John Andreassen blitt glad tror jeg og jeg vet ikke om han har ligther med NRK-logo. PS [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]ag dette var bare forslag på ting og tang med fra meg. Om det foslagene kan gjennom føres er det sikkert at noen blir glad Siter
Jakob Jakobsen Skrevet 9. september 2001 Skrevet 9. september 2001 halvparten finnes allerede, gjør det ikke? [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.