Gå til innhold

Basshunter : Boten Anna i engelsk versjon.

Featured Replies

Skrevet

Hater melodien og alle versjoner jeg har hørt av den ... :sick: Skjønner ikke hva som har skjedd med verden når sånne sanger går til topps! :crazy: Men det er nå meg.

Skrevet

Den var/er næsten udelukkende populær blandt teenagere, så det siger jo noget om kvaliteten. De fleste andre synes melodien er én stor joke.

Wikipedia:

"Jonas bor endnu hos sine forældre og producerer sin musik med computerprogrammet Fruityloops."

og

"En anden sang af BassHunter, der har fået en vis udbredelse, er Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA. Denne handler om BassHunter og hans venner, der sidder og spiller Warcraft III-banen DotA, medens de snakker sammen over kommunikationsprogrammet Ventrilo."

:grin:

Skrevet

Jeg er ganske enig med det som har blitt sagt om sangen alt. Sangen har likevel gått igjen fra 1.-17. mai i to år alt, og jeg tviler ikke på at den kommer tilbake igjen i år, og i akkurat denne perioden har jeg ikke noe i mot det.

Lykke til med årets russefeiring til alle dere andre fra russ08.

Skrevet
  • Forfatter

Den var/er næsten udelukkende populær blandt teenagere' date=' så det siger jo noget om kvaliteten. De fleste andre synes melodien er én stor joke.

Wikipedia:

"Jonas bor endnu hos sine forældre og producerer sin musik med computerprogrammet Fruityloops."

og

"En anden sang af BassHunter, der har fået en vis udbredelse, er Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA. Denne handler om BassHunter og hans venner, der sidder og spiller Warcraft III-banen DotA, medens de snakker sammen over kommunikationsprogrammet Ventrilo."

:grin: [/quote']

http://uk.youtube.com/watch?v=0OzWIFX8M-Y

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …