Skrevet 16. januar 2008 17 år Synes denne er bedre enn den orginale svenske låta. Denne er laget for det engelske markedet. Men merker at teksten har ett TOTALT annet og bedre innhold. Melodien er fortsatt litt crappy. http://uk.youtube.com/watch?v=IgFwiCApH7E
Skrevet 16. januar 2008 17 år Melodien er fortsatt litt crappy. ... melodien er fortsatt VELDIG crappy.
Skrevet 16. januar 2008 17 år Hater melodien og alle versjoner jeg har hørt av den ... :sick: Skjønner ikke hva som har skjedd med verden når sånne sanger går til topps! :crazy: Men det er nå meg.
Skrevet 16. januar 2008 17 år Den var/er næsten udelukkende populær blandt teenagere, så det siger jo noget om kvaliteten. De fleste andre synes melodien er én stor joke. Wikipedia: "Jonas bor endnu hos sine forældre og producerer sin musik med computerprogrammet Fruityloops." og "En anden sang af BassHunter, der har fået en vis udbredelse, er Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA. Denne handler om BassHunter og hans venner, der sidder og spiller Warcraft III-banen DotA, medens de snakker sammen over kommunikationsprogrammet Ventrilo." :grin:
Skrevet 16. januar 2008 17 år Jeg er ganske enig med det som har blitt sagt om sangen alt. Sangen har likevel gått igjen fra 1.-17. mai i to år alt, og jeg tviler ikke på at den kommer tilbake igjen i år, og i akkurat denne perioden har jeg ikke noe i mot det. Lykke til med årets russefeiring til alle dere andre fra russ08.
Skrevet 16. januar 2008 17 år Forfatter Den var/er næsten udelukkende populær blandt teenagere' date=' så det siger jo noget om kvaliteten. De fleste andre synes melodien er én stor joke. Wikipedia: "Jonas bor endnu hos sine forældre og producerer sin musik med computerprogrammet Fruityloops." og "En anden sang af BassHunter, der har fået en vis udbredelse, er Vi sitter i Ventrilo och spelar DotA. Denne handler om BassHunter og hans venner, der sidder og spiller Warcraft III-banen DotA, medens de snakker sammen over kommunikationsprogrammet Ventrilo." :grin: [/quote'] http://uk.youtube.com/watch?v=0OzWIFX8M-Y
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.