Skrevet 16. januar 2008 17 år Hei, bandet mitt Palmar Dynasty har lagd 3 demoer som vi har mikset og mastret selv, og vil gjerne høre hva dere synes om sangene. Både musikalsk og lydkvalitet. The fabolous dreamer guy I'm just a bad version of something good One last high (undertegnede står for det miserable vokalforsøket, gitar og piano) Ser frem til litt konstruktiv kritikk!
Skrevet 16. januar 2008 17 år Hei. Jeg har ikke hørt ordentlig på mixene dine enda, men det er noe rart med vokalen. Ligger vokalen over flere spor?
Skrevet 16. januar 2008 17 år Forfatter Hei. Jeg har ikke hørt ordentlig på mixene dine enda' date=' men det er noe rart med vokalen. Ligger vokalen over flere spor? [/quote'] ja, eller det er brukt chorus, som gjør noe av det samme, noe som er gjort med vilje
Skrevet 16. januar 2008 17 år Ok. For meg oppfattes det som at vokalen har noen faseproblemer. Men jeg kan høre mixen din på noen referanse høytalere og gi deg min personlige mening på hva jeg mener er bra, og hva jeg evt ville gjort annerledes.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.