Skrevet 15. januar 2008 17 år Skal få navnet MacBook Air: http://www.apple.com/macbookair/ Very nice me think!
Skrevet 15. januar 2008 17 år Apple er jo kjent for sitt flotte utseende på produktene, og dette er INTET unntak! Denne var VIRKELIG slank!
Skrevet 15. januar 2008 17 år Hvorfor må alle si at "mac er flotte på design". "mac lager fantastiske maskiner".. Det er Apple som lager macer, en mac er akkurat det samme som Dell sin XPS1234 f.eks. Men macbook air, ser NYDELIG ut! Men når en macbook er kraftigere og billigere er det vanskelig å velge den.. Og nå den heller ikke har en CDrom blir det ENDA vanskeligere.. Blir nok mest for journalister og de som trenger en lett laptop til word prosessing.
Skrevet 15. januar 2008 17 år Forfatter Ja, og så kan man jo sige, at 15k er mye at betale for en laptop, som kun skal bruges til Word og internet . Hvis jeg skulle have en kompakt laptop, ville jeg nok vælge MacBook black. Den er lidt mere sturdy og har selvfølgelig også optisk drev.
Skrevet 15. januar 2008 17 år Den nye Macen var übertøff ... Har akkurat skiftet til en iMac med Leopard og det er en helt ny verden! Overgår alt jeg har prøvd av Pcer. Så jeg vil ikke si at en Mac blir det samme som en Pc i samme prisklasse, nei.
Skrevet 15. januar 2008 17 år Åh, så deilig MacBook:) Bare synd den ikke har optisk disk, ethernet (må kobles til via trådløs), bare 80GB HDD, ingen firewire og heller ikke mulighet for å bytte batteri.. Men hva ofrer man ikke for skjønnheten? Den blir mitt nye prosjekt! Tenk så deilig å sitte å jobbe på denne med skole/jobbarbeid på flyet, toget eller hjemme.. må jo være den ultimate maskin for dette!
Skrevet 16. januar 2008 17 år Bare synd den ikke har optisk disk' date=' ethernet (må kobles til via trådløs), bare 80GB HDD, ingen firewire og heller ikke mulighet for å bytte batteri..[/quote'] Designet er jo pent nok. Men med tanke på pris kontra spec, så må jeg si at denne er overpriset til ville helv..., på lik linje med det meste annet Apple lager (iPhone, iPod etc). Ingenting jeg ville lagt så mye penger i.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.