Skrevet 14. januar 2008 17 år Hei. Jeg studerer fjernsynsregi ved Høgskolen i Lillehammer og skal gå i gang med et dokumentarprosjekt dette halvåret. Dokumentaren skal være et personportrett om en flyspotter og bli kjent med hvordan denne personen opplever denne hobbyen. Det vil ikke bli lagt hovedvekt på det faglige rundt spotting, men personen selv. Selvfølgelig er faglige elementer med til å farge og beskrive hva som personen er engasjert rundt. Det vil bli én opptaksuke i april/mai, men eksakt uke er ennå ikke fastsatt. På forhånd ønskes det å møte vedkommende og bli bedre kjent. Jeg søker en ivrig spotter som ønsker å fortelle om sin hobby gjennom en 8-10 minutters dokumentar. Voksne personer oppfordres også til å ta kontakt. Still gjerne spørsmål i denne tråden, og tips om mulig aktuelle personer. Ta kontakt med meg på PM eller e-post som finnes i min profil, helst før februar, for å kunne ta et telefonmøte i første omgang.
Skrevet 15. januar 2008 17 år Forfatter Som sagt tar jeg gjerne i mot tips om hvem som kunne vært aktuelle. Kanskje noen dere vet om som virkelig er gira spottere. Og spesielt noen som er etablerte med familie.
Skrevet 15. januar 2008 17 år Hvis du tar kontakt med NSFF så er det nok ikke umulig de kan hjelpe deg.. Hadde ganske mye i media i forbindelse med A380 besøket før jul...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.