Skrevet 14. januar 2008 17 år Hei, skal undervise i lover og bestemmelser i kveld og tenkte jeg skulle ha med et ATIS opptak som eksempel. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Send meg gjerne en PM. Takk.
Skrevet 14. januar 2008 17 år Tror jeg har et på tlf. Men vet ikke om du kan bruke det til å spille av fra noen cd el.
Skrevet 14. januar 2008 17 år Forfatter Har du den som mp3 eller annen digital fil så hadde det vært flott, da kan jeg bare putte den rett inn i powerpoint Jeg har følgende mail adresse henrik@flightinstructor.no
Skrevet 14. januar 2008 17 år Har desverre ikke som MP3, siden jeg brukte lyd opptak delen på tlf. Men mener du kan spille den av på Quick Time Tror jeg gjorde det selv
Skrevet 14. januar 2008 17 år Du kan jo ringe og få opplest ATIS på Gardermoen selv? Telefonnummer til den automatiske svareren: 6481 3666 Trykk 1 for ATIS Arrival Trykk 2 for ATIS Departure Trykk 3 for VOLMET Ha en god dag
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.