Skrevet 13. januar 2008 17 år BILDET ER UREDIGERT! Kom over ett bilde en kompis tok av undertegnede på hinderbanen i sommer. Selv trodde jeg ikke mine egne øyne når jeg så det første gang, men bildet er orginalt! :cool:
Skrevet 13. januar 2008 17 år Ivar!!! Norge er i krig i utlandet og du svinger deg rundt i hinderbanen? Kom deg ned derfra
Skrevet 14. januar 2008 17 år Kanskje du har et uoppdaget tallent innen turn? Snakker vi Beijing til sommeren?
Skrevet 14. januar 2008 17 år Når du sier det sånn Hans Christian, syns jeg det ser ut fra det bildet som om han har potensiale på skranken :grin:
Skrevet 15. januar 2008 17 år Forfatter Var bildet tatt med mobilkamera? Bildet ble tatt med speilreflekskamera (pixel ukjent), men etter komprimering og klipping av undertegnede (som ikke har snøring på slikt) ble bildekvaliteten dårlig, beklager. Mr. Junior har det så bra som han kan ha det, det handler om teknikk gutter! :grin: Jeg tror faktisk bildet ble tatt mens jeg gikk fra å henge under linen med armene, til å ligge på oversiden, derfor noe forvridd fot og anstrengt annsikt! :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.