Ivar Skaugstad Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 BILDET ER UREDIGERT! Kom over ett bilde en kompis tok av undertegnede på hinderbanen i sommer. Selv trodde jeg ikke mine egne øyne når jeg så det første gang, men bildet er orginalt! :cool: Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Ivar!!! Norge er i krig i utlandet og du svinger deg rundt i hinderbanen? Kom deg ned derfra Siter
Andreas Nysveen Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 "Spennende" bilde Ivar, alt går tydeligvis med løpefart. Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Kanskje du har et uoppdaget tallent innen turn? Snakker vi Beijing til sommeren? Siter
Andreas Nysveen Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Når du sier det sånn Hans Christian, syns jeg det ser ut fra det bildet som om han har potensiale på skranken :grin: Siter
Marius Helstad Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Å kom igjen nå Ivar vis hva du kan . Siter
Arild Oldervoll Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Var bildet tatt med mobilkamera? Siter
Einar Kristiansen Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 ...og lillemann har det bra? :cry: :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Skrevet 15. januar 2008 Var bildet tatt med mobilkamera? Bildet ble tatt med speilreflekskamera (pixel ukjent), men etter komprimering og klipping av undertegnede (som ikke har snøring på slikt) ble bildekvaliteten dårlig, beklager. Mr. Junior har det så bra som han kan ha det, det handler om teknikk gutter! :grin: Jeg tror faktisk bildet ble tatt mens jeg gikk fra å henge under linen med armene, til å ligge på oversiden, derfor noe forvridd fot og anstrengt annsikt! :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.