Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Skal ha en framvisning i engelsk den 7. mars og det var noen som foreslo at jeg kunne ha om bizjets, og da tenkte jeg at jeg kan jo prøve. Hvis det er noen her som har mulighet til å gi meg en omvisning i en bizjet enten på Værnes eller Røros er det fint om de tar kontakt.

Takk :)

PS: Eventuelt hvis noen flyr noe annet (større enn Seneca) til en av de to flyplassene kan jeg jo ha framvisning om det flyet. ;)

Skrevet

Vel hvis du ikke finner noen så hadde jeg skrevet om VLJ istedenfor bare vanlige "bizjets". VLJ er relativt nytt så det er sikkert ikke mange som har hørt om det og med så mange nye modeller som kommer samt måten produsentene sier de skal revolusjonere air-taxi markedet så har du ikke akkuratt mangel på ting å snakke om.

Hvis du kan bruke fremviser, så burde du få tak i en del av promotionvideoene til VLJ'ene som er tilgjengelig ute på nettet og spille de av i bakgrunnen uten lyd eller med lav musikk, så det ikke blir så kjedelig å bare høre på at du prater.

Skrevet

Nei men du finner mer enn nok bilder på nettet. For å gjøre presentasjonen litt mer morsom kan du ta å photoshoppe deg selv inn i bildene og forstørre hodet ditt samtidig som du lager uttrykk som passer til situasjonen. Svære hoder er alltid morsomme :grin:

3060.jpg

Hvis du har en presentasjon om hva som helst i engelsk så er ikke hva du prater om særlig viktig. Det som er viktig er at du gir inntrykket av å kommunisere på en bra måte og litt humor er det som skiller 5'ern fra 6'ern.

Jeg bare foreslår et alternativ. Du skal nok ha litt flaks om du finner en pilot som er villig til å ta med en totalt ukjent elev for å titte rundt i flyet til selskapet hans. Du har nok større sannsynlighet for å få til noe sånt hvis du kontakter selskapet direkte. Mange er overraskende hjelpsome ovenfor elever.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …