Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Tviler på at de trekker seg ut for så å miste 1 mil pasasjerer. Det virker på meg som et heller tvilsomt forsøk på å skremme myndighetene til å gå med på å la de fortsette med sine tvilsomme gebyrer.

 

Og som Fjeld sier i artikkelen.. Om ryanair trekker seg ut, vil det raskt komme nye som tar over.. Kanskje Easyjet, AirBerlin m.fl?

Skrevet

Hadde egentlig ikke gjort meg så veldig mye om Ryanair trekker seg ut... Det fine med Ryanair er at billettene er knallbillige, problemet med Ryanair er at de fleste andre selskaper skremmes bort av de lave prisene til Ryanair :grin:

Skrevet

Det kan tenkes.. Easyjet er vel et LFA (low fare airline). Mens Ryanair er et LCA (Low cost airline).

Forøverig så er Widerøes mål å bli Low Fare Airline også, hvis jeg ikke husker helt feil. Er i alle fall noe sånt Mr. Watle snakker om visonen dems i denne interne avisa de levere ut rundt omkring på de forskjellige stasjonen.. :-)

Men for all del, rett meg hvis jeg tar feil..

 

Ken

Skrevet
Hadde Easyjet blitt bedre?

 

Nei, ikke nevneverdig. ...eller jo - Airbus! :grin:

 

Men hadde håpet at uten Ryanair ville det blir litt mer variasjon i trafikken... Men om easyJet hadde kommet på banen og fått nærmest monopol, så hadde det vel ikke vært noe særlig bedre, annet enn A319 i stedet for 737 ;)

Skrevet

Uten å være for sikker i mine uttalelse, så vil jeg gjette at ledelsen for flyplassen ofte tar imot selskap som de kan tjene penger på, og ikke velger løsninger som nødvendigvis tjener til gode for den alminnelige spotter. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …