Skrevet 11. januar 2008 17 år Jeg vil med dette ønske vår konkurrent velkommen online. www.virtualwideroe.org er adressen. Oppdaget denne siden da jeg forsøkte registrere Virtual Widerøe på www.vafinancials.com Måtte luftrommet være stort nok for begge to Mvh Freddy Wilhelmsen CEO Http://www.virtualwideroe.com
Skrevet 11. januar 2008 17 år Jippii =) Men hvor er kontaktmailen dems egentlig? Er jo ingen "Contact us" eller "kontakt oss" side eller noe sånt? Eller kanskje jeg må søke på eieren av domenet?
Skrevet 11. januar 2008 17 år Forfatter Jeg går ut fra at det kom etter ditt eller? Jepps.. dukka opp som en paddehatt hær nå nylig
Skrevet 11. januar 2008 17 år Oj stilig Er det kommet et nytt logge system til ditt VA Freddy? Gav opp å fly for en stund siden, fordi jeg aldri fikk logget :crazy: Kansje på tide å begynne igjen Gidder du å sende brukernavn og passord til meg på PM?
Skrevet 11. januar 2008 17 år Forfatter Ja, jeg holder på implementere VAFS (link i første post). Sender masse-email til alle piloter når systemet er oppe og går. Freddy
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.