Skrevet 9. januar 2008 17 år Jeg driver med et lite prosjekt vi skal ha på skolen, og i forbindelse med en forestilling fant jeg ut at denne låten uten vokal hadde passet perfekt, med andre ord en karaokeversjon av låten fra Fredriksons Fabrikk! Jeg lurte på om noen her inne vet hva den heter, eventuelt hvor jeg kan finne den som nedlastbar versjon eller kjøpe den?
Skrevet 9. januar 2008 17 år Sangen heter "Hva var vel livet uten deg?", trur jeg. Den finnes i noen versjoner på Itunes, men ut over det vet jeg ikke hvor den er å få tak i.
Skrevet 9. januar 2008 17 år Her kan du i hvert fall høre den med Kari Svendsen Aleksander (eller kjøpe den til kr. 9,50). http://www.musikkonline.no/shop/displayAlbum.asp?id=11820
Skrevet 9. januar 2008 17 år Forfatter Det var tittelen ja! Strålende! Grunnen til at jeg spør er at jeg trenger en versjon uten vokal, og det er jo mildt sagt vanskelig å finne, så jeg må vel få tak i selskapet som er ansvarlig for musikken og høre med de om mulighetene for å få kjøpe en kopi av versjonen uten vokal! Så får vi se, jeg finner i allefall ingen instrumentalversjon på nettet
Skrevet 9. januar 2008 17 år Si fra om det blir for dyrt da, så skal jeg gjøre en reinnspilling av låta for halve prisen
Skrevet 9. januar 2008 17 år Forfatter Helt seriøst? Det hadde isåfall vært helt rått! La meg sjekke i morgen, også kan jeg eventuelt ta nærmere kontakt dersom det blir aktuelt!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.