Tron Kittelsen Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Lurer på en ting, kan nok være at det har vårt oppe her før men orker ikke tråle tråder i all evighet :-) Har flydd endel på vatsim med fs9 men har godt over til fsx men er vant til og bruke SquawkBox men SquawkBox 4 som er beregnet til fsx ser jo ut til og aldri bli klar. og har derfor lastet ned fsinn og copilot med syntes ikke dette er enkelt. noen som har noen tips om hvordan dette skal brukes opp mot FSX ? Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Du trenger da ikke tråle tråder i all evighet. Det holder med å ta et enkelt søk her på forumet. Det er derfor denne muligheten er her... :crazy: Men siden du ikke gidder selv så søkte jeg og fant bl.a. denne tråden. Vanskelig å hjelpe når man ikke vet hva problemet er (og ikke si ALT for noe bør du kunne lese deg til). Siter
Tron Kittelsen Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 jeg var nok litt raskt ute med dette innlegget Ole-Jørgen, fant det jeg trengte :-) Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Kjempebra Man lærer best om man søker og leser litt selv i stedet for å få alt inn med "teskje". Så kan man spørre om man står fast. Hjelp får du nok uansett her inne. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.