Skrevet 8. januar 2008 17 år Forfatter Enig den er noe nasty men den er jo litt morsom... Lo meg skjev og skakk av den der!
Skrevet 8. januar 2008 17 år Noen vittige kommentarer, men ikke helt min type humor. :grin: Dere som synes dette var underholdende bør se "Hjelp vi flyr" 1 og 2. :cool:
Skrevet 9. januar 2008 17 år hjelp vi flyr er jo bare raa da ;D smilte litt av noen av kommentarene, men den "it might be behind you" fikk meg til aa skrattle ;p
Skrevet 9. januar 2008 17 år Hva var egentlig morsomt? Vulgære fjoritskommentarer? Jeg digger "Hjelp vi flyr", det er jo ikke samme humoren i det hele tatt.
Skrevet 11. januar 2008 17 år Hva var egentlig morsomt? Vulgære fjoritskommentarer? Jeg digger "Hjelp vi flyr"' date=' det er jo ikke samme humoren i det hele tatt. [/quote'] Nå får du gi deg Olaf. slutt å vær ``veslevoksen´´ greit nok at du ikke synes den var morsom men makan.
Skrevet 11. januar 2008 17 år Hva var egentlig morsomt? Vulgære fjoritskommentarer? Jeg digger "Hjelp vi flyr"' date=' det er jo ikke samme humoren i det hele tatt. [/quote'] Du er vel ikke akkurat den rette personen til å snakke om fjortiskommentarer...
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.