Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey. :cool: I forrige uke fikk klassen og jeg en oppgave å designe mobil...Vil vise resultatet, så kom gjerne med kommentarer, så mobilen kan bli bedre :/ ....PS: trenger spesefikasjoner...

Navnet er MWH08 :whistle:

mobil.jpg

Skrevet
Hey. :cool: I forrige uke fikk klassen og jeg en oppgave å designe mobil...Vil vise resultatet' date=' så kom gjerne med kommentarer, så mobilen kan bli bedre (...) [/quote']

DERE fikk i oppgave å designe en mobil. Resultatet er en direkte opi av en allerede eksisterende modell, og jeg kan på ingen måte se at dere har designet noe nytt. Alt jeg ser er at det er endret navn, og til og med navnet er skrevet i en lignende SE-font. På grensen til blasfemi?

Ikke misforstå - jeg er ikke sint og sur, det er DERE som taper på å ta slike snarveier.

Hvordan ser en fremtidens mobil ut? Jeg ville helt klart i alle fall tatt iPhone som en god pekepinn. En touch-skjerm er både brukervennlig og fancy.

Skrevet
Hey. :cool: I forrige uke fikk klassen og jeg en oppgave å designe mobil...Vil vise resultatet' date=' så kom gjerne med kommentarer, så mobilen kan bli bedre :/ ....PS: trenger spesefikasjoner...

[/quote']

Et tips, lag telefonen HELT selv ;) Er vel ikke mye dere har gjort på denne, endra modellnavn og blanda to SE-telefoner + satt på to videoanropskamera?

Skrevet

Etter å ha lest reaksjonene fra dere, har jeg lagd en telefon fra bunnen....Nytt design(håper jeg) :grin: og man kan velge mellom touch screen eller bruke tastene....

Spesefikasjoner:

10MP HD kamera m/ videofunksjon

SMS,MMS, Epost, Videosamtaler

3G og EDGE

Blanding av touch screen og taster

Minnekort leser, medfølgene 30GB

MP3, JPEG, AVI etc. spiller.

2,5 tommers skjerm

Mulighet til oppkobling til forsterker/stereo

Xeon Blitz.

Håper dette kanskje kan være noe annet enn en kopi av K600i...OG, er det noen som veit hvordan jeg kan gjøre så mobilen ser mer 3D ut?

mobil-1.jpg

Skrevet
OG' date=' er det noen som veit hvordan jeg kan gjøre så mobilen ser mer 3D ut?[/quote']

Lag den i et eller annet 3d-program, det er trossalt det de fleste mobilprodusenter osv. gjør, mye lettere å få ting til å se bra ut da, enn om man skal ta bilder av telefonen.

Skrevet

Tok og prövde selv, her er resultatet (totalt tegnet for hând bortsett fra kamera og bakrunnen pâ telefonen siden jeg ikke visste ellers jeg skulle tegne den):Omobile.jpg

Kan noen gi noen linker til noe easy 3D tegneprogram?

Skrevet

Laget bare en "grov" versjon, har ikke tid til å lage noe med så alt for mye detaljer. Vet ikke hvordan du vil at den skal se ut fra siden eller bak så tegnet etter feelingen. :cool: Hva var det du syntes var vanskelig? Kan sikkert hjelpe deg litt i starten, for det er salig enkelt når man først kommer i gang.

mobiler.jpg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...