Gå til innhold

Hei alle sammen.

Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hei, tenkte bare jeg skulle sende en liten melding i fra meg skrvet på et litt spessielt sted, I bunnen av Grand Canyon. Sitter her og spiser litt mat, dere får ha en fin aften..her er det grytidlig på morgenen. Hei da.

Gjest Børge Litangen
Skrevet

Ikke alle som har skrevet et innlegg i forumet fra Grand Canyon ;) .

Som nevnt, håper du knipser noen bilder under oppholdet!

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

masse bilder...fløy rundt i hele går..snakkes

Skrevet
Stilig Geir! Det som virkelig hadde satt prikken over i'en hadde vært om ett bilde av deg på bunnen av sprekken! ;)

Google earth ??? :whistle:

Er Geir på Google Earth?! :o :grin:

Blir vel snart like populær som fruen som lot solstrålene treffe hennes nakne kropp.. :/

Skrevet

Pøøøh da, Goffen er da velproporsjonert og sexy som bare det i blanke messingen, og en soleklar kandidat for å foreviges for en hel ventende verden gjennom GE under knallharde perspirerende utøvelser av diverse atletiske aktiviteter i bunnen av en dyp Canyon. wink.gif

Vi venter i spenning..

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Hey hey hey...det er gutta det, mobbe goffen slik... :grin: jeg har beholdt klære på her borte.....men Grand Canyon med HELI er en 3d opplevelse utenom det hinsidige...har stoppa og fulet på mange små helipads rundt om....i morgen skal vi ut og fly på kvelden, i Las Vegas...opp og ned stripa for og ta litt bilder og video av det spektakulære lyset av neon og gull og glitter....nå går turen til penthouse bar som er ny her borte....for se om bekledningen sitter etter dette...joda...det gjør det...bare tuller ...men på penthouse bar blir det nå om en liten time...

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Heldiggris! :D Gleder meg til bilder:grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...