Hans Chr Haaland Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Sakset fra den lokale nettportalen tysnesingen Golf til salgsVW golf II 1986 mod tilsalgs . ulyd i motor, Ikkje godkjent, I dagleg bruk. 4 nye piggdekk. Ein ekstra motor Kr 3000.-. eller bud Tlf : 4175xxxx Det er smart og skrive. Er ikke lenge før lensmannen står på døra tenker jeg :-) Siter
Åge Storli Berg Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Er vel desperat på å bli kvitt den FØR politiet kommer kanskje ^^ Siter
Trond Meier Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 betyr vel bare at den ikke er EU godkjent og at eieren heller vil selge i steden for å reparere den. Kan sikkert godt brukes som delebil. Siter
Enok Liknes Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Hvorfor skulle lensmannen være interesert i den kjerra der? Selv om bilen ikke er godkjent så har den lov til å bytte eier. Siter
Thomas Olsen Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Var vel helst da det står at den IKKE er godkjent, mem likevel er i daglig bruk, noe som, såvidt jeg vet, ikke er helt lovlig... Siter
Ivar Hestnes Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Politiet har ikke budsjett til å kjøre rundt og drive inn skilt, eller lete etter biler som ikke er eu-godkjent. Hadde selv en ikke godkjent 1972 plymouth som stod hjemme med skilta på i 5 år uten at noen brydde seg :grin: Var også på lensmannskontoret en gang og da nevnte lensmannen at jeg burde ha levert inn noen skilt, og da sa jeg at han kunne jo bare komme og hente dem. Mer ble det ikke ut av det :grin: Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 Det var Ikkje godkjent, I dagleg bruk. som jeg tenkte på da. Det betyr jo at noen kjører rundt i en bil som ikke er godkjent. Vist min bil ikke hadde vert godkjent, hadde jeg hvertfall ikke skrevet det på nettet. Siter
Ivar Hestnes Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 hehe, var overhodet ikke kjørbar bilen min da :grin: Er ikke smart å kjøre rundt i en bil som ikke er godkjent. Det kan gå skikkelig dårlig hvis man skulle være uheldig å bli involvert i en ulykke. Folk burde tenke seg litt bedre om synes jeg Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Definisjonen av "daglig bruk" kan jo være som mangt.. :grin: Kanskje er det sønnen på 16 som driver å øvelseskjører rundt på deres privateide dyrket mark.. Daglig..? :whistle: Nei, makan til naiv flightsimmer har jeg aldri sett maken til! :grin: Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 Jada, og det kan jo være å kjøre over gårdsplassen og hente posten når det reiner, er klar over det. Jeg bare reagerte litt på måten det var skrevet. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Forstår den, litt spessielt å skrive noe slikt i en annonse. :grin: Selv har jeg vært inne på en del bilannonser, og man finner mye rart, både av bilder og tekst. Det er bare å ta en tur på finn.no og søke på annonser fra "Ali" eller "Abdull". Uansett hvilken bil de har så er den søren meg strøken og uten feil, bare litt rust, ikke farlig, bare lite hull... :grin: Til dere som ikke tror meg, bare gå å se selv! Siter
Geir Teigo Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Må holde seg unna cruising i Dalen da. Ellers kommer Lorentz Lunde å klapper han på skulderen. Hyggelig mann forøvrig. Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 Må holde seg unna cruising i Dalen da. Ellers kommer Lorentz Lunde å klapper han på skulderen.Hyggelig mann forøvrig. Må alltid passe seg for Lurentz . Bra mann, og hyggelig nabo. Tenker du lengter litt tilbake til Tysnes Kraftlag og mye action og spenning på Tysnes :-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.