Skrevet 6. januar 2008 17 år http://www.aftenbladet.no/debatt/medieblikk/article573138.ece Hva syns folket om dette? Selv er jeg helt enig med artikkelforfatteren.
Skrevet 6. januar 2008 17 år Fullstendig enig! Tilfeldigvis har jeg lest en del på dette temaet akkurat idag, finnes veldig mye bra informasjon og artikkler der ute. Var også et intervju med Datatilsynets sjef, Georg Apenes, i avisen idag. Synes han gjør en veldig viktig jobb for å forsvare oss mot slike nye tiltak som EU nå vil gi oss. Han savnet engasjement fra media, akademikere og selvfølgelig folket. "Dersom personværnet forsvinner helt, vil det være med flertall i stortinget. Det kommer ikke til å være noen tyrann som kommer og tar oss" Synes det er skummelt når folk reagerer på dette med "Jeg har ingenting å sjule..." For å sitere en av kommentarene til artikkelen: En vil gjerne både lukke og låse døra på do, selv om en ikke har noe å skjule på ramma. Det har med en personlig sfære å gjøre. Les 1984...
Skrevet 6. januar 2008 17 år Vi skal ikke bare søke USA om opptak som stat der da? Har de ikke kommet et stykke lenger i denne prosessen der?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.