Skrevet 5. januar 2008 17 år Fra skoleavsluttningen før jul... Mulig det blir litt internt, men spør du meg er det genialt, hehe. :whistle:
Skrevet 5. januar 2008 17 år Dritstilig! Fantastisk stilig å se på Det der minner meg foresten om en kar jeg så et år jeg var i Praha, han sto å spilte blandt annet Don't cry for me Argentina, på en million vinglass samtidig!
Skrevet 5. januar 2008 17 år Dette var imponerende syntes jeg. I mine yngre dager ble jeg mer eller mindre "tvunget" til å spille blokkfløyte og det ble ingen suksess.
Skrevet 6. januar 2008 17 år Har selv været med til dette før. Så jeg ved hvordan det er. Det er rigtig morsomt at se på, og høre på. Specielt, når man også har cykelpumpe med, og der bliver spillet på den samtidig. Sidst jeg var med til det var i juli, hvor en af mine venner skulle giftes. Vi var så en 8-10 personer, som stillede op, og spillede et enkelt bryllupsmusikstykke. Der var både cykelpumpe og andefløjte (dem man bruker til jakt, når man skal kalde på ænder). Så jeg vet hvordan det er at være med til glaspustermusik.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.