Geir Teigo Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Snakker om Tom Knudsen. Vet ikke hva som skjedde jeg, men plutselig var han borte. Tok et lite søk, og han dukket opp med noen FSX enhancements på en tysk eller belgisk site: http://www.flightsimulatorx.be/download/scenery.php jasså... EDIT: ...dette er jo gamle filer jo. sorry. Lurer alikevel på hvor det ble av fyren, han var jo ganske aktiv her.
Alexander Nilsen Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 De ligger på avsim også. Er veldig høy kvalitet på filene. Anbefales Syns det er så stille her, etter at han ble borte. Håper han kommer tilbake snart, slik at det blir mer liv her igjen.
Alexander Storvig Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Tok en sjekk i brukerlisten og fant han ikke der.. Har han dratt?
Gjest Geir-Finstad Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 jeg har daglig kontakt med Tom. og han har det bra tror jeg :grin:
Frode Skibrek Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Dersom Tom Knudsen har forlatt oss, vil jeg påstå at det er ett veritabelt tap for oss alle.
Daniel Larsen Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 www.tknudsen.com som er siden hans ligger også nede for telling, så det virker som at han har droppet helt ut.
Werner Rafteseth Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Han har blitt utestengt på livstid pga. "spredning av dårlig stemning".
Werner Rafteseth Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 I følge ham selv, så har kontoen hans blitt fjernet, med den begrunnelsen.
K J Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 "Spredning av dårlig stemning" er da en ret så dårlig begrundelse me thinks...så kan man vel tale om lav tolerancetærskel...
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Lav og lav fru blom...jeg tror han fikk veldig mange flere advarsler enn det han ville ha fått på andre fora.
Dag Johansen Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Han har blitt utestengt på livstid pga. "spredning av dårlig stemning". Det er ikke den begrunnelsen jeg gav han.... Men det er riktig at han er borte herfra for godt.
Anbefalte innlegg