Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

..som ønsker å starte en klan? Spiller dette en del online, og savner tilhørighet til en slags klan. Noen å spille fast med. Hadde vært moro å dra i gang :) Dersom det allerede ikke finnes en da. :)

List gjerne opp PSNid og evt. klannavn her i posten :)

Skrevet

Jeg har akkurat gått til innkjøp av PS3 og COD4! Har runna det allerede;)

Er med på gameplay! sjekk PM :)

Skrevet

Har reservert en sum til innkjøp av maskin og CoD4 i løpet av måneden, så så snart jeg er inne i det og begynner å få feelingen, er jeg klar for gameplay as well! :)

Skrevet

Har spillet og har spilt noe online, men ikke rare greiene... Skulle gjerne vært med men har ikke alt for mye tid :)

Uansett er ID på Playstation nettverket iNybo

Skrevet

UDPA, United Downed Pilot Association. :whistle:

Siden man ikke kan fly noe der(etter det jeg har fått meg med hittil, men det kan være at jeg tar feil), så må vi jo være nedskutte, vi er da tross alt pilotene ;) Det være seg FS eller the real deal!

Forøvrig rævva forslag jeg kommer med, men noen må jo foreslå noe ;)

Skrevet

FSNO syntes jeg var et godt forslag! La den være lukket, så har vi en eksklusiv fs.no-klan, det synes jeg er fornuftig ;)

Skrevet
  • Forfatter

Du må først spille deg opp i XP så du kan få legge til en Clan-tag i navnet ditt ;) Kommer ganske kjapt det =) Deretter er det bare å legge til clan-tag. Og legge inn venner selvfølgelig :)

Skrevet

Da er klan FSNO opprettet! heter forøvrig Jonas Rett på ps, bare å adde meg.

Skrevet

Da er maskinen bestilt, og spillene blir hanket inn i morgen tidlig før jeg får selve maskinen, så er jeg klar til den kommer ;)

Dette skal bli gøy!

Skrevet

Synes PS2 holder mer enn nok jeg. Synes konsolene begynner å bli for avanserte til at det er gøy... savner Super Nintendoen min som jeg solgte.dum som jeg var.

Skrevet
Synes PS2 holder mer enn nok jeg. Synes konsolene begynner å bli for avanserte til at det er gøy... savner Super Nintendoen min som jeg solgte.dum som jeg var.

Nintendo 64 :whistle:?

Skrevet
  • Forfatter

Blir bra! =) HAdde allerede et par runder med Jonas i går kveld :) Favoritt gametype, også den du sanker mest poeng pr runde på er headquarters :) see you ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …