Skrevet 3. januar 2008 17 år ..som ønsker å starte en klan? Spiller dette en del online, og savner tilhørighet til en slags klan. Noen å spille fast med. Hadde vært moro å dra i gang Dersom det allerede ikke finnes en da. List gjerne opp PSNid og evt. klannavn her i posten
Skrevet 5. januar 2008 17 år Jeg har akkurat gått til innkjøp av PS3 og COD4! Har runna det allerede;) Er med på gameplay! sjekk PM
Skrevet 5. januar 2008 17 år Forfatter Se der ja. I hvertfall en som er klar. Vet at det er en del flere her på forumet som har spillet.. forhåpentligvis ikke bare på pc
Skrevet 5. januar 2008 17 år Har reservert en sum til innkjøp av maskin og CoD4 i løpet av måneden, så så snart jeg er inne i det og begynner å få feelingen, er jeg klar for gameplay as well!
Skrevet 5. januar 2008 17 år Forfatter Good, good Passer på å bumpe tråden, eller gir deg en påminnelse, så jeg kan legge deg til i vennelisten
Skrevet 5. januar 2008 17 år Har spillet og har spilt noe online, men ikke rare greiene... Skulle gjerne vært med men har ikke alt for mye tid Uansett er ID på Playstation nettverket iNybo
Skrevet 5. januar 2008 17 år Forfatter Tid eller ikke, kjekt å ha noen med Btw, noen med forslag til et aldri så lite klan-navn? =)
Skrevet 5. januar 2008 17 år UDPA, United Downed Pilot Association. :whistle: Siden man ikke kan fly noe der(etter det jeg har fått meg med hittil, men det kan være at jeg tar feil), så må vi jo være nedskutte, vi er da tross alt pilotene Det være seg FS eller the real deal! Forøvrig rævva forslag jeg kommer med, men noen må jo foreslå noe
Skrevet 6. januar 2008 17 år Forfatter Du sitter ombord i et fly på ett oppdrag.. Og i helikopter en del ganger. Hva med noe så enkelt som FSNO?
Skrevet 6. januar 2008 17 år FSNO syntes jeg var et godt forslag! La den være lukket, så har vi en eksklusiv fs.no-klan, det synes jeg er fornuftig
Skrevet 6. januar 2008 17 år Forfatter Du må først spille deg opp i XP så du kan få legge til en Clan-tag i navnet ditt Kommer ganske kjapt det =) Deretter er det bare å legge til clan-tag. Og legge inn venner selvfølgelig
Skrevet 6. januar 2008 17 år Da er klan FSNO opprettet! heter forøvrig Jonas Rett på ps, bare å adde meg.
Skrevet 8. januar 2008 17 år Da er maskinen bestilt, og spillene blir hanket inn i morgen tidlig før jeg får selve maskinen, så er jeg klar til den kommer Dette skal bli gøy!
Skrevet 8. januar 2008 17 år Synes PS2 holder mer enn nok jeg. Synes konsolene begynner å bli for avanserte til at det er gøy... savner Super Nintendoen min som jeg solgte.dum som jeg var.
Skrevet 8. januar 2008 17 år Synes PS2 holder mer enn nok jeg. Synes konsolene begynner å bli for avanserte til at det er gøy... savner Super Nintendoen min som jeg solgte.dum som jeg var. Nintendo 64 :whistle:?
Skrevet 8. januar 2008 17 år Forfatter Blir bra! =) HAdde allerede et par runder med Jonas i går kveld Favoritt gametype, også den du sanker mest poeng pr runde på er headquarters see you
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.