Erik Karlsen Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Jeg skulle prøve å fly med min svoger på Multiplayer vis gamespy, med fikk -1 på pling, men hadde veldig god på de andre nedover Europa. Hva kan være feilen? Han fikk det på med, og jeg fikk det på han. Jeg så også en til fra Norge som jeg også hadde -1 på. Sliter også med å komme inn Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Lurer på om det henger sammen med hva som er åpnet av porter i brannmuren. Er dog ikke sikker. Siter
Erik Karlsen Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 Det er mange andre som jeg har god pling med. Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Da har de kanskje åpnet de riktige portene...? Mener å huske at jeg åpnet noen porter for å kunne hoste FSX spill på gamespy. Siter
Erik Karlsen Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 Vi begge har prøvd og hoste, men vi for ikke opp Host Id Det gjør ejg på alle de andre som jeg har god pling med. Hva må vi gjøre for å får Host ID da? Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Har du forsøkt å åpne noen porter i muren da? Husker ikke i farten hvilke... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.