Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg så overskriften, så kunne jeg nesten tenke meg hvem som hadde postet :grin: Det er jo klart at du som østfolding ser frem til dette. Jeg regner vel nesten med at dere kjenner dere igjen i igjen i hvordan personene i filmen er :whistle:

Jeg så første filmen, og jeg synes den var passelig morsom. Mulig at Lars-Petter skjønner hvorfor.

Skrevet

Ja der sier du vel noe mr. Larsen! haha

Grunnen til at det her ikke er noe mesterverk er vel grunnet at ingen av iallefall gutta i gjengen, har noen spesielle skuespiller erfaringer, jeg får min del elsket nr.1 og lo meg helt skakk, men jeg kan skjønne de som ikke skjønner humoren i dette også!

Mvh Lars Petter Hassel

Skrevet

Hehe, neida Andreas, du må ikke det, eller kansje litt,Men siden du har slektskap i moss så anbefaler jeg deg og se denne filmen. Da er du iallefall litt østfolding og burde skjønne deler av filmen, kansje med litt tekst:P

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Den første var rå....lo skikkelig.....

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Filmen er genial, enkelt og greit.......handler om normale, vanlige mennesker....og dølle østfollinger, de er jo søte........nei , gleder meg til neste film.

Skrevet

Hehe, satte å snakket om den bush traileren til en kamerat av meg i en Natur og Miljø time her om dagen, læreren babla ivei om arvestoffer, DNA, dominerende og vikende gen osv.. Så sa jeg setninga til kameraten min "if you done see this movie, il invade your country!" DA kom han i en megalatter! Og ingen skjønte jo hva f**n han flira av, fordi læreren snakka jo bare om noe kjedeli ting om arvestoffer:P.

Men gleder meg sykt til filmen! Og det trur jeg kameraten min gjør å^^.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...