Lars Hassel Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Gleder meg noe skikkelig til denne filmen, ikke mindre etter slike morsomme trailere som detta:D kan hende har blitt vist før, men det vet jeg ikke si ifra:=) bPinQQm7vDI Siter
Lars Hassel Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Skrevet 2. januar 2008 qNLMpEdTbpQ eller den her da;) den er også genialt bra;) 14 mars, den blir en stor og flott dag får oss Østfoldlinger:D Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Har ikke akkurat den største troa, den første filmen var ikke akkurat et mesterverk, og oppfølgere er sjelden bedre (ihvertfall ikke når det gjelder filmer)...men jeg har lyst til å se helikopterscenene så må vel ta en titt på den. Siter
Daniel Larsen Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Når jeg så overskriften, så kunne jeg nesten tenke meg hvem som hadde postet :grin: Det er jo klart at du som østfolding ser frem til dette. Jeg regner vel nesten med at dere kjenner dere igjen i igjen i hvordan personene i filmen er :whistle: Jeg så første filmen, og jeg synes den var passelig morsom. Mulig at Lars-Petter skjønner hvorfor. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Har store forhåpninger til denne filmen, men ble overrasket over at de nesten ett år før filmen hadde premiere hadde laget traileren! :grin: Spessielt artig blir det å se oss MP'er få gjennomgå! :grin: Siter
Lars Hassel Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 Ja der sier du vel noe mr. Larsen! haha Grunnen til at det her ikke er noe mesterverk er vel grunnet at ingen av iallefall gutta i gjengen, har noen spesielle skuespiller erfaringer, jeg får min del elsket nr.1 og lo meg helt skakk, men jeg kan skjønne de som ikke skjønner humoren i dette også! Mvh Lars Petter Hassel Siter
Andreas Nysveen Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Jeg så aldri den første filmen, må man være innfødt for å forstå dette her eller? Siter
Lars Hassel Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Skrevet 3. januar 2008 Hehe, neida Andreas, du må ikke det, eller kansje litt,Men siden du har slektskap i moss så anbefaler jeg deg og se denne filmen. Da er du iallefall litt østfolding og burde skjønne deler av filmen, kansje med litt tekst:P Siter
Andreas Nysveen Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Ja, jeg får satse på at det er litt øst-folding i meg også Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Den første var rå....lo skikkelig..... Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 GledÆr meg virkelig til denne. Samboersken er vaske ekte Fredrikstad jente og denne skal sees på kinoen i Fr.stad så den første der og stemningen var upåklagelig Siter
KJ Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Vi likær Østfolingane, hilsen en på den rektige sia i Tønsberg. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Filmen er genial, enkelt og greit.......handler om normale, vanlige mennesker....og dølle østfollinger, de er jo søte........nei , gleder meg til neste film. Siter
Marius Helstad Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Hehe, satte å snakket om den bush traileren til en kamerat av meg i en Natur og Miljø time her om dagen, læreren babla ivei om arvestoffer, DNA, dominerende og vikende gen osv.. Så sa jeg setninga til kameraten min "if you done see this movie, il invade your country!" DA kom han i en megalatter! Og ingen skjønte jo hva f**n han flira av, fordi læreren snakka jo bare om noe kjedeli ting om arvestoffer:P. Men gleder meg sykt til filmen! Og det trur jeg kameraten min gjør å^^. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.